BMW e61 535d M57d30
Potilas, joka projektina ollut jo jonnin aikaa.
Kansiprojekti tehty
Suuttimet uusittu takuu kunnostettuihin.
Suuttimien johtosarja uusittu
R90 uusittu
Polttoainepuolen kaikki anturit uusittu
MAF uusittu
Suodattimet
Alipaineletkut uusittu.
Turbojen sisuskalut uusittu
EGR poistettu (myös softallisesti)
DPF delete
Tehoja lisätty softaamalla QT-Performance.
Ongelmana ahtojen puute tai oikeastaan turbojen käyttäytyminen oudosti.
Asiaa tutkittu yhdessä J.Lappalaisen kanssa.
Viimeisimpien tutkimusten mukaan suuttimien korjausarvoissa sanomista.
Tehty ohivuoto testi ja vaihdettu sen perusteella 5 suutin ja nyt raja-arvojen sisällä.
Alipainepuoli tutkittu ja alipainetta kertyy letkuihin se mitä alipainepumppu tuottaa.
Liitteenä kuvat tutkimuksen rasituskartoista.
Olisiko jollain korkeampaa tietämystä, missä vika voisi olla.
Ohjausventtiileissä?
Turbojen ohjaus venttiilissä (control valve)?
Potilas, joka projektina ollut jo jonnin aikaa.
Kansiprojekti tehty
Suuttimet uusittu takuu kunnostettuihin.
Suuttimien johtosarja uusittu
R90 uusittu
Polttoainepuolen kaikki anturit uusittu
MAF uusittu
Suodattimet
Alipaineletkut uusittu.
Turbojen sisuskalut uusittu
EGR poistettu (myös softallisesti)
DPF delete
Tehoja lisätty softaamalla QT-Performance.
Ongelmana ahtojen puute tai oikeastaan turbojen käyttäytyminen oudosti.
Asiaa tutkittu yhdessä J.Lappalaisen kanssa.
Viimeisimpien tutkimusten mukaan suuttimien korjausarvoissa sanomista.
Tehty ohivuoto testi ja vaihdettu sen perusteella 5 suutin ja nyt raja-arvojen sisällä.
Alipainepuoli tutkittu ja alipainetta kertyy letkuihin se mitä alipainepumppu tuottaa.
Liitteenä kuvat tutkimuksen rasituskartoista.
Olisiko jollain korkeampaa tietämystä, missä vika voisi olla.
Ohjausventtiileissä?
Turbojen ohjaus venttiilissä (control valve)?
Comment