Auto: E60 LCI
Moottori: N53B25
Oire: etenkin helteellä, hetken ajon jälkeen mittaristoon syttyy puoliks täytetty moottorin oranssi symboli, ja keskinäyttöön teksti "Engine failure, reduced power"
Koodilukijalla luettua: P0015 B Camsaft position timing over-retarded bank 1
Kysymys:
Onko kyse imu vai pakopuolen asentoanturista, kun pahuksen koodi ei sitä kerro, hemmetin retard. Bank 1 kun yleensä tarkoittaa sylintereitä 1-3, ja Bank 2 4 - 6. Mutta tässähän ei siitä voi olla kyse. Eikä tää oo mikään V8 jossa olis 2 sylinterin kantta.
Uusisin kyllä mielelläni viallisen osan, kunhan tietäis kumman
Edit. Taitaa olla pakopuoli. Alun lukihäiriö (luin P0051 eikä P0015) sotki googlehaun vastaukset
Onko sit anturi viallinen vai onko sittenkin pakopuolen Vanos ongelma...
Moottori: N53B25
Oire: etenkin helteellä, hetken ajon jälkeen mittaristoon syttyy puoliks täytetty moottorin oranssi symboli, ja keskinäyttöön teksti "Engine failure, reduced power"
Koodilukijalla luettua: P0015 B Camsaft position timing over-retarded bank 1
Kysymys:
Onko kyse imu vai pakopuolen asentoanturista, kun pahuksen koodi ei sitä kerro, hemmetin retard. Bank 1 kun yleensä tarkoittaa sylintereitä 1-3, ja Bank 2 4 - 6. Mutta tässähän ei siitä voi olla kyse. Eikä tää oo mikään V8 jossa olis 2 sylinterin kantta.
Uusisin kyllä mielelläni viallisen osan, kunhan tietäis kumman
Edit. Taitaa olla pakopuoli. Alun lukihäiriö (luin P0051 eikä P0015) sotki googlehaun vastaukset
Onko sit anturi viallinen vai onko sittenkin pakopuolen Vanos ongelma...
Comment