Ajelin eilen etelästä kotiinpäin, kun yks kaks pimpahti DPF-vikakoodi. Auto ei mennyt vikatilaan, vaan ajoa voi jatkaa normaalisti, kovasti vaan kehotteil ajamaan BMW-korjaamolle...
Potilas on vm. -08 ja elämää takana n. 460 tkm.
Mitäs nyt pitäis/kannattais tehdä?
Joskus 250 tkm kohdalla muuan Vesala muun tsekkauksen ohessa kuittasi suodattimelle lisäaikaa. En tiedä, nollattiinko ko. operaatiossa ajetut kilometrit, vai meneekö tuo ajan mukaan.
Miltä kuulostaa, voiko pönttö olla oikeasti tukossa, vai auttaisko jos kuittaisi uudestaan lisäaikaa?
Onko joku palstalainen hommannut esim. tarvikepönttöä? Katselin, että esim. Autodoc myy siivilöitä alkaen n. 300 €. Kannattaako tuollaiseen sekaantua?
Halvallakin olisi hyvä päästä. Parin kolmen tonnin kinneriin ei viittis tehdä/teettää tonnin remonttia.

Potilas on vm. -08 ja elämää takana n. 460 tkm.
Mitäs nyt pitäis/kannattais tehdä?
Joskus 250 tkm kohdalla muuan Vesala muun tsekkauksen ohessa kuittasi suodattimelle lisäaikaa. En tiedä, nollattiinko ko. operaatiossa ajetut kilometrit, vai meneekö tuo ajan mukaan.
Miltä kuulostaa, voiko pönttö olla oikeasti tukossa, vai auttaisko jos kuittaisi uudestaan lisäaikaa?
Onko joku palstalainen hommannut esim. tarvikepönttöä? Katselin, että esim. Autodoc myy siivilöitä alkaen n. 300 €. Kannattaako tuollaiseen sekaantua?
Halvallakin olisi hyvä päästä. Parin kolmen tonnin kinneriin ei viittis tehdä/teettää tonnin remonttia.
Comment