Ajelin äsken bimmer-tool kännykässä vaihdelaatikon lämpöjä seuraillen. Ulkolämpö +2C, laatikon lämpö +5C käynnistäessä. Laatikon lämmityskäyttö nosti lämmöt ehkä parin kilometrin kohdalla +20C asti joka näytti olevan raja jossa lämmityskäyttö loppuu. Heti kun lämmityskäyttö loppui lämmöt tippui +18C asteeseen josta ne lähti todella hitaasti kipuamaan. Paljon yli 35 asteen ei meinannut moottoritiellä mennä, eikä pikkutielläkään 25km lenkin aikana.
Miten automaattivaihteiston termostaatti vaihdetaan? Letkutermostaattijutut on kyllä luettu, mutta entäpä sen alkuperäisen vaihto? E61 2008 525xd LCI
Miten automaattivaihteiston termostaatti vaihdetaan? Letkutermostaattijutut on kyllä luettu, mutta entäpä sen alkuperäisen vaihto? E61 2008 525xd LCI
Comment