Moro autona e61 525i tulee tälläiset vikakoodit ( Talvella ei ollut ongelmaa)
-2A87 DME Vanos exhaust mechanism
-P0015 camsaft position - timing over retarded bank 1
- 2736 oxygen sensor before catalytic converter, electrical fault.
(Jakoketjusarja, alaratas, ja vanosrattaat vaihdettu 332000km ja nyt mittarissa 366000km)
Vanos solenoidit putsattu ja testattu toimiviksi ja sen jälkeen toimi ~50km kunnes moottorivalo syttyi taas. kylläkin tarvike solenoidit, niin voiko ne silti olla ns vialliset?
Alavääntö kadoksissa varsinkin moottorin lämmetessä, "tehot" tulee vasta noin 4500-5000rpm kohdilla.
Jos vanos solenoidien sihdit on tukkoset mahtaako ne antaa samat vikakoodit?
Tyhjäkäynti välillä humppaa.
Eli kysymyksenä lähinnä kannattaako sihtien tarkistuksen jälkeen ostaa OEM laadun solenoidit? Vai voisiko kyseiset vikakoodit tulla viallisesta nokka-akselin asentotunnistimesta?
-2A87 DME Vanos exhaust mechanism
-P0015 camsaft position - timing over retarded bank 1
- 2736 oxygen sensor before catalytic converter, electrical fault.
(Jakoketjusarja, alaratas, ja vanosrattaat vaihdettu 332000km ja nyt mittarissa 366000km)
Vanos solenoidit putsattu ja testattu toimiviksi ja sen jälkeen toimi ~50km kunnes moottorivalo syttyi taas. kylläkin tarvike solenoidit, niin voiko ne silti olla ns vialliset?
Alavääntö kadoksissa varsinkin moottorin lämmetessä, "tehot" tulee vasta noin 4500-5000rpm kohdilla.
Jos vanos solenoidien sihdit on tukkoset mahtaako ne antaa samat vikakoodit?
Tyhjäkäynti välillä humppaa.
Eli kysymyksenä lähinnä kannattaako sihtien tarkistuksen jälkeen ostaa OEM laadun solenoidit? Vai voisiko kyseiset vikakoodit tulla viallisesta nokka-akselin asentotunnistimesta?
Comment