ABS anturi ottaa kiinni ja kuluu päästään oikealla edessä. Uusi anturi ääntää enemmän vasemmalle käännyttäessä. Anturi ottaa kiinni yhdessä kohtaa kierrosta kun pyörittää rengasta ilmassa. Vanha anturi oli myös kulunut. Laakerissa ei tuntunut välystä kun ilmassa kokeilin renkaasta heiluttaa.
Miksi kääntyminen vaikuttaa ääneen, anturi ottaa enemmän kiinni? Rengas tuntuu muljuavan kun käänsin tiukasti parkkiin, sekoileeko dsc/jakolaatikko vai onko siellä sittenkin jossain väljää? Anturi nyt vähän ylempänä ettei ota kiinni. Vetonivel, anturikehä, laakeri, missä mahtais olla vikaa?
Miksi kääntyminen vaikuttaa ääneen, anturi ottaa enemmän kiinni? Rengas tuntuu muljuavan kun käänsin tiukasti parkkiin, sekoileeko dsc/jakolaatikko vai onko siellä sittenkin jossain väljää? Anturi nyt vähän ylempänä ettei ota kiinni. Vetonivel, anturikehä, laakeri, missä mahtais olla vikaa?
Comment