On se kumma, kun ajellaan melkeen ministeritason autoilla, mutta kitistään muutamasta kympistä. Sitä paitsi, ei siihen E60 niitä öljyjä niin kovin usein tarvitse vaihdella, että muutaman kympin erolla hinnassa olis vuositasolla jotain merkitystä, vai onko?
Huoltovalot pystyy nollaamaan itse mittaristosta 0€
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
On se kumma, kun ajellaan melkeen ministeritason autoilla, mutta kitistään muutamasta kympistä. Sitä paitsi, ei siihen E60 niitä öljyjä niin kovin usein tarvitse vaihdella, että muutaman kympin erolla hinnassa olis vuositasolla jotain merkitystä, vai onko?
On se kumma että pitää narista jos joku kysyy ylläpitokulujen säästövinkkiä sellaiseen autoon, joita käytettynä halvimmillaan saa jo uuden Avensiksen hinnalla.
Minä olen sitä mieltä että persaukiset pysyykin persaukisena juuri siksi kun ne eivät älyä säästää pennosiaan. Jos saman asian saa vähänkin halvemmalla, säästynyt raha on säästöä, jonka voi investoida vaikka seuraavaan pirssiin.
...miten musta tuntuu että olen sanonut suunnilleen saman joskus aiemminkin.
Huoltovalot pystyy nollaamaan itse mittaristosta 0€
Periaatteessa kyllä, mutta kaikissa ei välttämättä onnistu suoraan mittaristosta, vaan vaatii testerin.. Oman kokemuksen perusteella voisi sanoa että yksi kymmenestä vaatii testerin... Tiedä sitten johtuuko jostain eri päivityksestä tms...
Periaatteessa kyllä, mutta kaikissa ei välttämättä onnistu suoraan mittaristosta, vaan vaatii testerin.. Oman kokemuksen perusteella voisi sanoa että yksi kymmenestä vaatii testerin... Tiedä sitten johtuuko jostain eri päivityksestä tms...
Näin kyllä jos puhutaan bmw:stä yleisesti, mutta jos puhutaan samasta mallista ja vielä samasta vuosimallista niin kyllä ne kaikki samalla tavalla toimii. Esim. jos -04 E60 huoltovalot pystyy nollaamaan mttaristosta niin kyllä se silloin onnistuu myös muista vastaavista autoista.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Bullitt:in kanssa todellakin samaa mieltä asiasta!!!
Sori Rahu vastaväitteeni, mutta E60 vaatii testerillä nollauksen
Ok, voi olla että olen väärässä koska tuosta ei ole omakohtaista kokemusta ja mun olettamus perustui jonkun ihmisen kertomaan joka väitti näin tehneensä
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
On se kumma, kun ajellaan melkeen ministeritason autoilla, mutta kitistään muutamasta kympistä. Sitä paitsi, ei siihen E60 niitä öljyjä niin kovin usein tarvitse vaihdella, että muutaman kympin erolla hinnassa olis vuositasolla jotain merkitystä, vai onko?
Tohon vois heittää et hullu saa olla, mut ei TYHMÄ !!! Miks ei säästäis Laakkosen typerissä ns. Huoltomonopolibyrokratiassa, jos vaan voi?? Periaatekysymys EN VIITSI RUOKKIA LAAKKOSEN HUOLTOMAFIAA kun palvelukin on välillä tosi Paskaaaaa!!
Ekasta viestistä ei voinut muuta arvailla kuin sen, että näköjään Laakkosen öljynvaihdon hinta on liikaa ihmiselle, joka ajaa ainakin 30 kiloeuron autolla.
Itse en ole Laakkosta käyttänyt, mutta voisko joku kertoa, että mitä öljynvaihto siellä maksaa, kun siitä aina silloin tällöin kitistään? Palvelustakaan en osaa sanoa sen paremmin. Pitää varmaan joskus ohi ajellessa käydä ostamassa avaimenperä tai jotain, niin pääsee näkemään sen, mistä täällä joka päivä puhutaan.
Mun mielestä E60 öljynvaihto ja huoltonäytön nollaus on niin helppo homma, että sen pitäis onnistua ihan missä korjaamossa tahansa, mutta harmi kun en tunne mitään huoltopaikkoja sieltäpäin, niin en osaa neuvoa. Odotellaanpa tässä kädet ristissä, että jos joku kertoisi.
Miksi täytyy nollata?
Voihan aina öljyt vaihtaa, enkä usko, että olisi kalliimpaa, kuin muuallakaan.
Minua ainakin neuvottiin, olematta tekemättä huoltosopimusta(BMW), koska autolla ajateaan vain maantieajoja.
Nyt ajettu 22000km ja tietsikka ilmoittaa vielä 11000km jäljellä huoltoon.
Kysyppä sinäkin pelkkää öljynvaihtoa, jos tuntuu kalliilta.(nollaus)
MUTU ne haluaa myös tehdä kilometreihin verratun huollon. (kunnon silmämääräinen tarkistus,pyörienkireys ym.ym.pöllöä)
Hintakin vain 300e.
Pelkkä öljynvaihto ei ole, kuin vähäinen osa huollosta.
Tohon vois heittää et hullu saa olla, mut ei TYHMÄ !!! Miks ei säästäis Laakkosen typerissä ns. Huoltomonopolibyrokratiassa, jos vaan voi?? Periaatekysymys EN VIITSI RUOKKIA LAAKKOSEN HUOLTOMAFIAA kun palvelukin on välillä tosi Paskaaaaa!!
Mitä öljyn ja suodattimen vaihto olisi siellä maksanut?
Laitas vielä auton malli...
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Kyllä se mun silmään ainakin pistäis, et onko täysi huoltokirja Laakkosen vai Esson täyttämä. Kyse kun on kuitenkin snadisti kalliimmasta autosta ku joku 10 k e.
Säästetään aina stana väärissä paikoissa. Tietysti ymmärrän yskän jos on pinkka lopussa.
"You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää
e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
x Porsche 911 C4
x e92 LCI 320dA
x e92 330 xD
x 08 WRX
x e82 123dA
x '88 e30 320i "drifting edition"
x '01 e46 320iM
Kyllä se mun silmään ainakin pistäis, et onko täysi huoltokirja Laakkosen vai Esson täyttämä. Kyse kun on kuitenkin snadisti kalliimmasta autosta ku joku 10 k e.
Säästetään aina stana väärissä paikoissa. Tietysti ymmärrän yskän jos on pinkka lopussa.
Taitaa noissa valittajien autoissa lukea rekisteriotteessa omistajan paikalla GE money tai vastaava...
Massit on riittäny vaan käsirahaan ja sitten kaikki muu on jo "kallista"...
Comment