Originally posted by MarttiKK
View Post
E60 530d pakosarja katkeaa, ei oo totta!
Collapse
X
-
Eiköhän kaikkien automerkkien huollot tapaa kieltää tyyppiviat. Meillä töissä on kyllä tapana kertoa asiakkaille näistä läppä ongelmista ja poistaa läpät halutessa toiminnasta jos asiakas niin haluaa, toki saa myös uuden imusarjan (kuten bmw virallinen ohje on) jos haluaaChrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by sirkus View Post... ja poistaa läpät halutessa toiminnasta jos asiakas niin haluaa, toki saa myös uuden imusarjan (kuten bmw virallinen ohje on) jos haluaa"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostJoo ei tarvitse muuta. Minulle jäi nyt epäselväksi että oliko siihen uusittu kone, eli tämä kysytty osa meni koneeseen vai menikö se ahtimeen ja ahdin oli uusittu?
kyllä kannet venttilikoneistoineen, turbo jne ovat kuuleman mukaan uutta kamaa, eli kaipa se sitte on irronnut jotain imupuolelta??
Comment
-
-
Originally posted by Kilpuri View PostKiinnostaa onko M57N2-pannussa (330d) tiedossa mahdollisia vaikeuksia pakosarjan kanssa, vai onko päivittyneet?
Varaosanumerot M57N2:een on: 11627796886 ja 11627811449
kun taas M57N: 11627788422
:think
Comment
-
-
Loppui pinna ketjua lukiessa, kun siinä jauhetaan niin paljon ohi aikeen.
Eli,
Pystyykö "hajoavaa" pakosarjaa mitenkään ennakoimaan, vai tuleeko se kuten läppävika? Kun tubro tippuu maantielle, on syytä olettaa vikaa pakosarjassa?
Näkeekö päälle, tunteeko/näkeekö jotenkin muuten? Onko vaihdettavat pakosarjat samaa kuraa, vai onko joku muita parempi (lue. kestävämpi)?
Mistäpä sen tietää onko omaani joskus vaihdettukin.(?) Taulussa nyt sen 165tkm 2007 330d (tuontipeli tältä syksyltä). Kuulunko "riskiryhmään".Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postkyllä on muuten todella heppoisen näköinen pakosarja
Hitsattua rosteriahan tämä on sen vuoksi että siinä ei ole valupakosarjoissa joskus ilmenevää sisäpuolen ruoste/hilseongelmaa, joka sitten pikku hljaa syö turbon siipiä. Eli tästä rosteripakosarjasta ei irtoa mitään mikä mennessän syö turbon siipiä.
Itse laitoin omaani uudemman mallin "päivitetyn" pakosarjan ihan siksi, että jos vaikka alihankkijalle olisi jo mennyt viesti tuosta hitsiongelmasta ja asialle olisi jotain tehty. Toki varaosana myytäville vanhemman mallisille pitäisi sama huomio olla annettu, mutta katsotaan nyt kuinka tämän kanssa käy, kun pohjilla oli jo n.70tkm tässä nyt asennetussa.
Comment
-
Comment