Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 sprint booster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vekkuli
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1326
    • Liminka

    E60 sprint booster

    Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia kyseisestä tavarasta? Vaihtuuko vaihteet nopeammin ja paraneeko kiihtyvyys? Eli siis onko rahalle vastinetta?:think Asennus näyttää olevan aika simppeli. Linkki sivulle:http://www.sprintbooster.gr/en/index...d=12&Itemid=31
    E93 ///M3
    E60 530dA aka M5
    F11 525dA Xdrive
    Tesla model 3 LR MY22
  • Janssoni
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 371
    • Helsinki

    #2
    Originally posted by vekkuli View Post
    Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia kyseisestä tavarasta? Vaihtuuko vaihteet nopeammin ja paraneeko kiihtyvyys? Eli siis onko rahalle vastinetta?:think Asennus näyttää olevan aika simppeli. Linkki sivulle:http://www.sprintbooster.gr/en/index...d=12&Itemid=31

    Enpä välttämättä parin sadasosasekunnin viiveestä kaasupolkimessa huolestuis.. Tää on taas näitä jota ei kukaan oikeestaan tarvitse eikä siitä edes mitään hyötyä ole, jos siinä elektronisessa kaasupolkimessa olis oikeesti joku puolen sekunnin viive niin siitä vois olla jotain hyötyä mutta kun ei ole.
    .



    sigpic

    Comment

    • Rikke
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2005
      • 579
      • Paimio

      #3
      Aihetta sivuten voisi sanoa että IV-Golffissa tuo viive on vähäsen häiritsevä, huomaa hyvin ajossa kun noissa omissa romuissa on vaijeri ja jos äipän golffilla joutuu ajamaan (varaosataksi kun on bemut paskana ) niin siinä pitää hiukan ennakoida kaasun kanssa. Toki väkivahva 1.6i tekee tuohon vielä oman lisänsä mutta selvästi tuo viive vaikuttaa ajamiseen aluksi.
      Itse aiheeseen niin en ole mikään elektroniikkanero mutta pieni epäilys on että toimiiko tuo edes?

      Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
      Nyk. VW Golf '00
      Nyk. VW Golf '95
      Historiaa:x17 BMW +Muuta

      Comment

      • Janssoni
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2007
        • 371
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by Rikke View Post
        Aihetta sivuten voisi sanoa että IV-Golffissa tuo viive on vähäsen häiritsevä, huomaa hyvin ajossa kun noissa omissa romuissa on vaijeri ja jos äipän golffilla joutuu ajamaan (varaosataksi kun on bemut paskana ) niin siinä pitää hiukan ennakoida kaasun kanssa. Toki väkivahva 1.6i tekee tuohon vielä oman lisänsä mutta selvästi tuo viive vaikuttaa ajamiseen aluksi.
        Itse aiheeseen niin en ole mikään elektroniikkanero mutta pieni epäilys on että toimiiko tuo edes?
        Sitäkään ei tiedä onko se viive polkimessa siinä golfissa, V-koppasessa ei ainakaan oo huomattavaa viivettä..
        .



        sigpic

        Comment

        • jopeh
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 694
          • Tampere

          #5
          Tuskin on kauhean pitkä viive kaasupolkimessa.

          Läpän avautumisnopeuttahan voi säätää niin, että pienemmällä liikkeellä aukeaa enemmän. Silloin ajaminen voi olla hieman nykivää.

          Kuitenkin tuo vaikuttaa yhtä hyvältä kuin magneetit bensaputkessa...
          Last edited by jopeh; 17-01-2008, 13:51.
          "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎