Eli autona bmw e60 530xi lci ja ongelmana yhtäkkiä ilmentynyt semmonen että kun vauhti nousee satasen yläpuolelle rupeaa tää polttamaan katteja ja nostaa pakolämmöt sinne ~600 asteeseen. alle 100 ku mennään niin laihaseokset sun muut toimii ihan normisti mutta yli 100 menee rikkaalle ja rupee polttaa mutta miksi? nyt ajettu reipas 600km ja koko sen ajan tehny tuota eikä lopettanu, ei kai se pitäs sitä noin pitkään tehä kummiskaa? autosta poistettu nox katalysaattorit ja asennettu noxem 129 sekä nollattu adaptaatiot sen jälkeen. ppm arvo katottu inpalla ja se näyttää 4 joten eihän se ees ole tukossa vaan silti polttaa? koodeja ei anna mitään paitsi aikasemmin oli koodi 2c87 mutta nollattaessa ei ole tullut takaisin. että mikä tän nytten saa polttamaan koko ajan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N53 100 vauhis koko ajan polttaa katteja
Collapse
X
-
Onko NOx-anturi ja NOx-katti koodattu vaihdetuksi?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOnko NOx-anturi ja NOx-katti koodattu vaihdetuksi?
Comment
-
-
Asentamasi huijauspalikan tarkemmasta toimintaperiaatteesta valmistaja ei julkaise tietoja, joten ehdotan olemaan yhteydessä suoraan tuotteen valmistajan asiakaspalveluun kun se on systeemissä ainoa komponentti joka höpöttelee DMElle tarinoitaan NOx-määrästä.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment