Announcement

Collapse
No announcement yet.

N53 100 vauhis koko ajan polttaa katteja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Niko.A
    BTCF Member
    • Mar 2023
    • 56
    • Finland

    N53 100 vauhis koko ajan polttaa katteja

    Eli autona bmw e60 530xi lci ja ongelmana yhtäkkiä ilmentynyt semmonen että kun vauhti nousee satasen yläpuolelle rupeaa tää polttamaan katteja ja nostaa pakolämmöt sinne ~600 asteeseen. alle 100 ku mennään niin laihaseokset sun muut toimii ihan normisti mutta yli 100 menee rikkaalle ja rupee polttaa mutta miksi? nyt ajettu reipas 600km ja koko sen ajan tehny tuota eikä lopettanu, ei kai se pitäs sitä noin pitkään tehä kummiskaa? autosta poistettu nox katalysaattorit ja asennettu noxem 129 sekä nollattu adaptaatiot sen jälkeen. ppm arvo katottu inpalla ja se näyttää 4 joten eihän se ees ole tukossa vaan silti polttaa? koodeja ei anna mitään paitsi aikasemmin oli koodi 2c87 mutta nollattaessa ei ole tullut takaisin. että mikä tän nytten saa polttamaan koko ajan?
  • JaniLap
    BTCF Member
    • Sep 2012
    • 2712
    • Tampere

    #2
    Onko NOx-anturi ja NOx-katti koodattu vaihdetuksi?
    IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
    BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
    Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
    Tampere

    Comment

    • Niko.A
      BTCF Member
      • Mar 2023
      • 56
      • Finland

      #3
      Originally posted by JaniLap View Post
      Onko NOx-anturi ja NOx-katti koodattu vaihdetuksi?
      on koodattu kyllä, eli ongelmat alko yhtäkkiä. ennen toimi ihan normisti ilmanongelmia käytti yli satasen vauhissakin laihaseosta mutta nytten alko koko ajan polttaa jostain syystä. voishan sitä kokeilla koodaa uudestaa että katti ois vaihettu jos auttas

      Comment

      • JaniLap
        BTCF Member
        • Sep 2012
        • 2712
        • Tampere

        #4
        Asentamasi huijauspalikan tarkemmasta toimintaperiaatteesta valmistaja ei julkaise tietoja, joten ehdotan olemaan yhteydessä suoraan tuotteen valmistajan asiakaspalveluun kun se on systeemissä ainoa komponentti joka höpöttelee DMElle tarinoitaan NOx-määrästä.
        IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
        BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
        Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
        Tampere

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎