Moro, pitäisi saada äkkiä vastauksia elikkäs käytin nosturilla ja huomasin että etukardaanin ristikko oli antautumassa ja nappasin kardaanin pois ja nyt pitäisi ajaa 90km kotiin uskaltaako?
E61 ilman etukardaania ajo KIIRE
Collapse
X
-
Uskaltaa, nelikkovikapimpelipom tietysti tulee jossain vaiheessa tauluun, kun tajuaa, että etupää ei vedäkkään.EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
-
Itsellä sama ongelma edessä, pitää ottaa kardaani irti. Ymmärsinkö oikein että voi ajaa ilman kardaania? Tässä taitaa olla ACT300 jakovaihde vaatiiko muuta kuin kardaani pois ja jakovaihteen sulake irti? Voiko tuolla ajella niin kauan että saan uuden kardaanin/vanhan kunnostettua.Originally posted by Kouris View PostTossahan se jakolaatikon etukardaanin lähtö taitaa olla lukittu jakolaatikkoon sokalla. Kaikissa näin ei ole kuten ATC400 laatikossa. Näissä se voi kulkeutua ulos laatikosta jos etukardaani ei ole paikallaan.
Comment
-
Voihan sillä ajaa takavetona vaikka loputtomiin. Leimaa ei välttämättä tosin saa jos kardaani on irti. Katso kuvista tai kokeile tuleeko ulostuloakseli ulos jakolaatikosta. Ainakin tossa X3 E83 ATC400 jakolaatikossa tulkitsin että se on samalla kardaanin "pituuden säädin" joten se ei ole missään kiinni siellä jakolaatikossa. Jos se tippuu tielle niin ajo loppuu just tai kohta kun kalut on laatikon sisällä sekaisin.Originally posted by Yourma View Post
Itsellä sama ongelma edessä, pitää ottaa kardaani irti. Ymmärsinkö oikein että voi ajaa ilman kardaania? Tässä taitaa olla ACT300 jakovaihde vaatiiko muuta kuin kardaani pois ja jakovaihteen sulake irti? Voiko tuolla ajella niin kauan että saan uuden kardaanin/vanhan kunnostettua.
Comment
Comment