Kevät tuuppasi elohopeet 15 asteeseen ja biimerin ilmastointi hyyty heti kättelyssä. Puhaltaa haaleeta ja semi kosteeta ilmaa. Alkuperänen kompressori näyttäs olevan aivan mustan öljyn peitossa, ja eiköhän se oo jo vuotensa palvellu. Vihreetä vuotoo ei näy missään ainakaa pikasella vilkasulla. Autolla ajettu nyt 400tkm, E61 M57N2 530xd.
CO2 equipment löytyy varustelistauksesta. Vaikuttaako tämä johonkin muuhun kuin kompuran osanumeroon?
Kannattaako tuossa samalla vaihtaa muuta kuin nämä:
-Kompressori (Denso, Mahle, Bosch, Nissens ?)
-Lauhdutinsäleikkö (Tuleeko tässä kuivain ja öljyt mukana?)
-ac-linjan o-renkaat
Mitä muuta huomioitavaa olis?
Onko tuo niinki yksinkertanen ku purku, uudet osat paikalleen + systeemin täyttö huollossa? Pitääkö systeemin linjat huuhdella jollakin aineella ennen uusien osien asennusta?
CO2 equipment löytyy varustelistauksesta. Vaikuttaako tämä johonkin muuhun kuin kompuran osanumeroon?
Kannattaako tuossa samalla vaihtaa muuta kuin nämä:
-Kompressori (Denso, Mahle, Bosch, Nissens ?)
-Lauhdutinsäleikkö (Tuleeko tässä kuivain ja öljyt mukana?)
-ac-linjan o-renkaat
Mitä muuta huomioitavaa olis?
Onko tuo niinki yksinkertanen ku purku, uudet osat paikalleen + systeemin täyttö huollossa? Pitääkö systeemin linjat huuhdella jollakin aineella ennen uusien osien asennusta?
Comment