e61 Ici m57 ja hyppivät railpaineet. mikähän mahtaa olla yleisin syy jos rail paineet hyppii? käypi välillä alle 100bar ja välillä näyttää yli 1200bar? sammuilee kans aina välillä kun näytttää että painetta ei olisi ja tällöin lähtee uusis käyntii ku käyttää virtoja pois. aluksi kevyessä kiihytyksessä tuntu ns nykimistä ja sit rupes kovemmi kiihyttäes nykimää kunnolla ja siitä alko sit tuo sammuilu yms. piezoilla. uudehko r90 kiinni (alle 100tkm) ajettu. voiko railpaine anturi tai määrän säädin tehä? hyllystä löytysi toine railanturi ja määrän säädin että mistä kannattaisi alkaa ehtii vikaa? koodeja ei antanut vaikka miten temputtikin....
e61 m57 ja hyppivät railpaineet
Collapse
X
-
M57 tapauksessa ekaks tutkisin anturin tai siis sen johdotLast edited by Urpo_rotta; 28-09-2025, 15:39.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
👍 2 -
Just siitähän se päällikooppa ne johdot hankaa rikki. Toinen on sitten liittimen pinnien löystyminen niin että signaali häiriintyyE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
👍 1Comment
-
yks johto oli hangannu puhki mutta säikeet oli ehjät. moottori kopassa joku alumiini pintanen eriste mihin hangannu ja nyt koppa irrallaan kun ajoin nii pelas normaalisti, eli siis otti häiriöö siitä ja sekotti railipaineet. ongelmatkin alkoi kun laitoin kopan kiiinni nytkun rupesin miettimään kun ajoin ilman koppaa hetken aikaa ja sillon pelasi normisti
Comment
-
No tuo on just se miten niissä usein käy. Hyvä että vika selvisE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
👍 1Comment
Comment