2008 530 lci automaatti diisseli. Käyttäytyy kuin bensakone jossa sytytys liian aikaisella. Eli pienillä kierroksilla kun tulee kuormaa koneelle( esim loiva ylämäki) alkaa täristämään,, ikään kuin kakoo vastaan. Kun polkaisee kaasua ja saa enemmän kierroksia, täristys ja kakominen loppuu. Ei tee tuota jos ajaa manuaali puolelta ja pitää kierrokset ylhäällä. Mikäköhän siellä hiertää?. Vikakoodeja ei anna.
Tärinää e61 lci 530 d automaatti
Collapse
X
-
EGR-venttiilin puhdistus ja imuletkujen tarkastus voisi olla oirekuvauksen perusteella ajankohtainen huoltotoimenpide.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
No rapiat 40 vuotta ajellu kaikenlaisilla kikottimilla (isoilla ja pienillä, nopeilla ja hitailla, 2-pyöräisillä ja telavehkeillä), niin mun perstuntumalla ei tule voimansirrosta. Tuolla tärinällä ei ole mitään yhteyttä kaarteisiin moottorijarrutuksiin, vaihteisiin eikä nopeuteen.
Ainoastaan silloin kun tulee kuormaa / väännön tarvetta matalilla kierroksilla.
Comment
-
Ei ole merkitystä onko loota kylmä vai lämmin. ja tuo rykiminen on enemmän terävää. Juuri kuten bensakone (vanhan liiton) kärjellisillä sytkillä jne olis sytkä aikaisella,,,,Originally posted by ErkkiE View PostEikä tule tärinä hiukan lipsuvasta momentinmuuntimesta? Onko vaikutusta sillä, että pitää olla hetki ajettuna ja vaihteistoöljy lämmenneenä esimerkiksi?
E
Comment
Comment