Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmission fault - E60 530dA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4927
    • Kotka

    #16
    Originally posted by Kamikaze View Post
    Valistakaa aloittelevaa bemaristia, että mikä on tämä VO? Omassa Belgiantuonti-E60:ssäni (530i -03) on 70Ah akku, onkohan näissä siellä päin orkkiksenakin noin pieni akku? Minkäkokoinen akku tuollaisessa autossa on ollut täällä Suomessa uutena, että tietäisi ostaa uuden oikeankokoisen?

    Miten autolle sitten kerrotaan, että kapasiteetiltaan isompi akku on vaihdettu? Voiko sen tehdä itse viemättä autoa merkkiliikkeeseen? Voiko jostain tsekata, millainen akku autoon on koodattu, ettei turhaan vie autoa merkkiliikkeen johdon päähän? Kun voihan olla, että autooni on vaihdettu orkkista pienempi akku kertomatta sitä autolle, joten ostaessani isomman orkkista vastaavan akun ei koodausta tarvittaisikaan.
    VO = Vehicle Order.
    Ja kyllä se pitää/kannattaa tarkistaa et mikä akku sinne on koodattu ja tarvittaessa koodata uudestaan oikealla FA/VO koodilla.
    Joku foorumilla voinee auttaa sinua
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

    Comment

    • joko
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1968
      • Seinäjoki

      #17
      Ihan hyvin tuo silti tuntuu pelaavan ainakin itellä, viikonloppuisin tulee matka-ajoa reippaammin mutta koko viikko sahataan n. 3km/sivu ja 2 kertaa päivässä. Ei ole tullut mitään vikaherjoja tuona aikana. Tai no reilun vuoden aikana kolme kertaa herjannut aktiivi-ohjausen vikaa jolloin joutuu raja-arvot opettamaan uudestaan. Ai niin ja akku on alkuperäinen kohta 7 vuotta vanha ja ajettu reilu 260tkm
      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
      W906 319 sprinter - 14

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎