Mitä maksaa 530D E60 kampiakselin päässä oleva tärinänvaimennin ja onko paha nakki vaihtaa itse? Kokemuksia? Vai liikkeeseen ja matti kukkaroon...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Tärinänvaimennin
Collapse
X
-
Originally posted by Metalgod View PostMitä maksaa 530D E60 kampiakselin päässä oleva tärinänvaimennin ja onko paha nakki vaihtaa itse? Kokemuksia? Vai liikkeeseen ja matti kukkaroon...
Comment
-
-
rytkähdys
Originally posted by veku View PostOnkohan minulla tuo mennyt kun ottaa lievän tärinän tyhjäkäynnillä kabiniin (varsinkin kylmällä koneella),ääni vaimenee kun peruttaa vaihde päällä.
Toki epäilykseni olisi väsynyt moottorintuki kumi,niitäkin lienee vaihdettu näissä.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostOnkohan minulla tuo mennyt kun ottaa lievän tärinän tyhjäkäynnillä kabiniin (varsinkin kylmällä koneella),ääni vaimenee kun peruttaa vaihde päällä.
Toki epäilykseni olisi väsynyt moottorintuki kumi,niitäkin lienee vaihdettu näissä.
Jos dampperi on kiinni yhdellä isolla pultilla, vaatii homma sorkkaraudan/todella ison talttapään, jolla vauhtipyörän kehältä pidetään vastaan pulttia kiristäessä. Pultti kiristetään todella tiukkaan, vaatii metrisen varren ja tuumasen voimahylsyn. Eikä kyllä ole ihan 10min homma.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOriginally posted by Jaghaath View PostTukikumia veikkaisin, juuri tuo pakkitesti paljastaa sen.
Jos dampperi on kiinni yhdellä isolla pultilla, vaatii homma sorkkaraudan/todella ison talttapään, jolla vauhtipyörän kehältä pidetään vastaan pulttia kiristäessä. Pultti kiristetään todella tiukkaan, vaatii metrisen varren ja tuumasen voimahylsyn. Eikä kyllä ole ihan 10min homma.
Comment
-
-
Originally posted by Jaghaath View PostTukikumia veikkaisin, juuri tuo pakkitesti paljastaa sen.
Jos dampperi on kiinni yhdellä isolla pultilla, vaatii homma sorkkaraudan/todella ison talttapään, jolla vauhtipyörän kehältä pidetään vastaan pulttia kiristäessä. Pultti kiristetään todella tiukkaan, vaatii metrisen varren ja tuumasen voimahylsyn. Eikä kyllä ole ihan 10min homma.
Eli edelleenkin se on se 10min homma kun hommaan lähtee varustautuneena torxholkein ja räikän kanssa, eikä metrisen varren ja voimahylsyn kanssa....Last edited by Hemi; 27-02-2009, 01:05.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostEdelleen....se ei ole kiinni yhellä isolla pultilla joka kiristetään metrisellä varrella, vaan ihan aikuisten oikeasti kahella uros toxilla jotka aukeavat ihan 1/2:n räikällä. Dampperi irtoaa akselilta tämän jälkeen ihan käsin.
Eli edelleenkin se on se 10min homma kun hommaan lähtee varustautuneena torxholkein ja räikän kanssa, eikä metrisen varren ja voimahylsyn kanssa....
Comment
-
Comment