Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 vetokoukun johtosarjan ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • furi
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 135
    • Turku

E60 vetokoukun johtosarjan ongelma

Asennettiin E60 523i LCI sedaniin Bosalin koukku ja Brink 703323 -johtosarja itse. Asennuksen jälkeen auto alkoi temppuilemaan ja resetoi kellon ja tripin kun auto on nukkumassa. Auto on käytetty BMW merkkihuollossa, jossa vika paikallistettiin johtosarjaan. Uusi boksi haettiin, mutta ongelma pysyy.

Mitäs seuraavaksi tekisi? Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
    E61 520dA LCI -08
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by furi View Post
    Asennettiin E60 523i LCI sedaniin Bosalin koukku ja Brink 703323 -johtosarja itse. Asennuksen jälkeen auto alkoi temppuilemaan ja resetoi kellon ja tripin kun auto on nukkumassa. Auto on käytetty BMW merkkihuollossa, jossa vika paikallistettiin johtosarjaan. Uusi boksi haettiin, mutta ongelma pysyy.

Mitäs seuraavaksi tekisi? Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
    Tämän tason autoihin ei tarvike osia kansi laittaa ja mitä tapauksia on tullut vastaan, asentamalla alkuperäsen koukun esim. Westfalia sekä alkuperäisen johtosarjan ei ongelmia yleensä ole tullut
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• masa530da
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 25
      • Suomi, Oulu

Vetokoukkuasiaa

Originally posted by buksin-1 View Post
      Tämän tason autoihin ei tarvike osia kansi laittaa ja mitä tapauksia on tullut vastaan, asentamalla alkuperäsen koukun esim. Westfalia sekä alkuperäisen johtosarjan ei ongelmia yleensä ole tullut
      Moro.

Olen tutkiskellut tätä koukkuasiaa ja tässä faktatieto kaikille: koukku on vain koukku, se on pelkkää rautaa. Se ei siis keskustele millään muotoa auton kanssa, vain sähkösarjalla on merkitystä, ELi se kannattaa olla alkuperäinen, koukun voi hitsata näin karrikoiden vaikka itse, sillä se ei ole missään yhteydessä itse autoon, poislukien kiinnityspultit.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎