Elikkäs eilen kun lähdin töihin ajelin n. 2-3 kilsaa jonka jälkeen auto alkoi valittaa lähes kaikesta:
Halusi suoraan huoltoon, apukuskin ikkunan joku lock trappment? (en ehtinyt tarkkaan katsoa), ohjauksen merkkivalo syttyi ja samalla häipyi ohjaustehostin , I-drive näyttö sammui ja nopeus- sekä kierrosmittarit alkoivat elämään omaa elämäänsä.
Noh, pysähdyin ja sammutin auton ja käynnistin uudestaan ja kaikki toimi kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, check controlin kautta ei löytynyt mitään virheitä. Illalla töistä lähtiessä ei auto taas meinannut millään käynnistyä, jaksoi pyörittää konetta kunnolla mutta ei vaan käynnistynyt ja kaikki muu tuntui toimivan normisti... Ehdin jo tilata hinauksen kun vielä kokeilin ja lähtihän se käyntiin, ajoin kotiin ja kaikki toimi normisti...
Tänään aamusta auto käynnistyi ihan niinkuin pitääkin, eli mikä hitto tuota vaivaa? :think
Laakkosen pikahuollossa kävin kysymässä mutta eivätpä ottaneet edes sisään koska kuullosta niin laajalta ongelmalta ja huollon puolella joutuisi odottamaan yli kaksi viikkoa ensimmäistä vapaata aikaa..ja kukaan ei pystynyt sanomaan juuta eikä jaata...
Sen verran tässä aikaisemmin on tapahtunut, että penkinlämmittimien vihreät merkkivalot ovat kerran jääneet palamaan (vaikka itse penkinlämmittimet ei olleet päällä) kun oon sammuttanut auton, nuo kuitenkin sammuneet jossain vaiheessa sitten.
Muutamaan otteeseen auto on ilmoittanut tuosta oikeanpuoleisen etuikkunan jostain lock trappmentista, muttaa herja tulee niin nopeasti ja lyhytaikaisesti että sitä ei ehdi oikein nähdäkään ja kun tarkistaa check controlin kautta niin ei mitään näy...
Olisiko kellään tietoa mitä meikäläisen pikkuista vaivaa? Kenen puoleen kannattaa kääntyä? Laakkosen tai Metroauton merkkihuoltoon vien hyvin vastahakoisesti..
Kiitän jo etukäteen teidän kaikkitietävien neuvoja
Halusi suoraan huoltoon, apukuskin ikkunan joku lock trappment? (en ehtinyt tarkkaan katsoa), ohjauksen merkkivalo syttyi ja samalla häipyi ohjaustehostin , I-drive näyttö sammui ja nopeus- sekä kierrosmittarit alkoivat elämään omaa elämäänsä.
Noh, pysähdyin ja sammutin auton ja käynnistin uudestaan ja kaikki toimi kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, check controlin kautta ei löytynyt mitään virheitä. Illalla töistä lähtiessä ei auto taas meinannut millään käynnistyä, jaksoi pyörittää konetta kunnolla mutta ei vaan käynnistynyt ja kaikki muu tuntui toimivan normisti... Ehdin jo tilata hinauksen kun vielä kokeilin ja lähtihän se käyntiin, ajoin kotiin ja kaikki toimi normisti...
Tänään aamusta auto käynnistyi ihan niinkuin pitääkin, eli mikä hitto tuota vaivaa? :think
Laakkosen pikahuollossa kävin kysymässä mutta eivätpä ottaneet edes sisään koska kuullosta niin laajalta ongelmalta ja huollon puolella joutuisi odottamaan yli kaksi viikkoa ensimmäistä vapaata aikaa..ja kukaan ei pystynyt sanomaan juuta eikä jaata...
Sen verran tässä aikaisemmin on tapahtunut, että penkinlämmittimien vihreät merkkivalot ovat kerran jääneet palamaan (vaikka itse penkinlämmittimet ei olleet päällä) kun oon sammuttanut auton, nuo kuitenkin sammuneet jossain vaiheessa sitten.
Muutamaan otteeseen auto on ilmoittanut tuosta oikeanpuoleisen etuikkunan jostain lock trappmentista, muttaa herja tulee niin nopeasti ja lyhytaikaisesti että sitä ei ehdi oikein nähdäkään ja kun tarkistaa check controlin kautta niin ei mitään näy...
Olisiko kellään tietoa mitä meikäläisen pikkuista vaivaa? Kenen puoleen kannattaa kääntyä? Laakkosen tai Metroauton merkkihuoltoon vien hyvin vastahakoisesti..
Kiitän jo etukäteen teidän kaikkitietävien neuvoja
Comment