Hojo hojo uusi jäsen ilmoittautuu.
24.5 vuoden Audi kauden jälkeen siirryttiin A luokasta B luokkaan, kumpaan suuntaan meni(+ vai-):think
Kyseessä E60 LCI 530 XDA sedan. Tuotin Belgiasta. Löysin aiemmista jutuista ohjeet salavalikkoon menemisestä mutta ei onnistunut.
Trippinappulaa kun painaa niin sieltä tulee kahdeksan erilaista kirjain numero yhdistelmää mutta ne eivät johda mihinkään. Odotin aina välillä ja kokeilin uudestaan, ei onnistunut? Kielipäätä ei ole joten ohjeet sen mukaan.
Mites tämä "läppähomma". Siellä on kai jotain muutoksia tehty, millä km määrällä pitäisi toimia? nyt alle 20000km.
Kuinka pitkään ns. karstanpoltto ajo pitäisi kestää. Manuaalipuolesta 2 tai 3 sisään ja kierrokset 3500, just ettei vaihda isompaan. Vai muulla tavalla??
Riittääkö autom.laatikkoon öljy+suodin vaihtoväliksi 90000km. En ole ikiöljyjen kannattaja.
Mikä on jääd.nesteen vaihtöväli?
Tässä alkukysymykset, lisää varmaan tulee!
24.5 vuoden Audi kauden jälkeen siirryttiin A luokasta B luokkaan, kumpaan suuntaan meni(+ vai-):think
Kyseessä E60 LCI 530 XDA sedan. Tuotin Belgiasta. Löysin aiemmista jutuista ohjeet salavalikkoon menemisestä mutta ei onnistunut.
Trippinappulaa kun painaa niin sieltä tulee kahdeksan erilaista kirjain numero yhdistelmää mutta ne eivät johda mihinkään. Odotin aina välillä ja kokeilin uudestaan, ei onnistunut? Kielipäätä ei ole joten ohjeet sen mukaan.
Mites tämä "läppähomma". Siellä on kai jotain muutoksia tehty, millä km määrällä pitäisi toimia? nyt alle 20000km.
Kuinka pitkään ns. karstanpoltto ajo pitäisi kestää. Manuaalipuolesta 2 tai 3 sisään ja kierrokset 3500, just ettei vaihda isompaan. Vai muulla tavalla??
Riittääkö autom.laatikkoon öljy+suodin vaihtoväliksi 90000km. En ole ikiöljyjen kannattaja.
Mikä on jääd.nesteen vaihtöväli?
Tässä alkukysymykset, lisää varmaan tulee!
Comment