potilaana on siis E60 530D -06 automaatti ajettu vähän reilu 300000 jossa tehot hukassa ja partikkelifiltteri paskana.
Oireena siis tehot alkoivat vähitellen katoamaan aluksi noin 70km vauhdissa ja 3000rpm lukemissa. 100 km ajon sisään tehot olivat jo kateissa koko kierros ja nopeusalueella.
Auto kävi piuhan päässä joka herjasi tuota partikkelifiltteriä, ei siinä mitään nyky oireet johtuvat varmaan tuosta filtteristä kun pakoputki on tukossa, mutta autoon on jo laitettu uusi partikkelifiltteri n.5000 km sitten, autossa nyt käsittääkseni menossa kolmas partikkelifiltteri 50000 km sisään.
Vein auton siis tampereelle metroautolle ja auto oli jo metroautolle viedessä niin tukossa ettei oikein käynyt tyhjäkäyntiäkään, mikä siis tuhoaa/tukkii partikkelifiltterin noin nopsaan ja voiko sen vain repiä irti korjaustoimenpiteenä? korjaamolla sanoivat että filtteri on jo niin tukossa ettei sitä saa polttamallakaan putsattua
Autoon on alunperinkin vikaa haettaessa vaihdettu helsingissä laakkosella jo mm. turbo suuttimet ohjausboksi koko pakoputki partikkelifiltteri ilmamassamittari egr venttiili ja paljon muuta sälää, missähän siis mahtaa olla vika. Osaisiko joku viisaampi ja kokeneempi auttaa?
Oireena siis tehot alkoivat vähitellen katoamaan aluksi noin 70km vauhdissa ja 3000rpm lukemissa. 100 km ajon sisään tehot olivat jo kateissa koko kierros ja nopeusalueella.
Auto kävi piuhan päässä joka herjasi tuota partikkelifiltteriä, ei siinä mitään nyky oireet johtuvat varmaan tuosta filtteristä kun pakoputki on tukossa, mutta autoon on jo laitettu uusi partikkelifiltteri n.5000 km sitten, autossa nyt käsittääkseni menossa kolmas partikkelifiltteri 50000 km sisään.
Vein auton siis tampereelle metroautolle ja auto oli jo metroautolle viedessä niin tukossa ettei oikein käynyt tyhjäkäyntiäkään, mikä siis tuhoaa/tukkii partikkelifiltterin noin nopsaan ja voiko sen vain repiä irti korjaustoimenpiteenä? korjaamolla sanoivat että filtteri on jo niin tukossa ettei sitä saa polttamallakaan putsattua
Autoon on alunperinkin vikaa haettaessa vaihdettu helsingissä laakkosella jo mm. turbo suuttimet ohjausboksi koko pakoputki partikkelifiltteri ilmamassamittari egr venttiili ja paljon muuta sälää, missähän siis mahtaa olla vika. Osaisiko joku viisaampi ja kokeneempi auttaa?
Comment