e60 miten lähtee vakio ratti irti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 ratin irroitus
Collapse
X
-
Pitääkö irrottaa mitään suojamuoveja ensin että pääsee käsiksi lukitusjousiin?
Ja akunkenkä irti ensin etten saa bagia naamalle.
Onko ratin keskipultille momentti mihin pitää kiristää vai väännänkö hampaat irvessä kiinni ettei varmasti irtoo sit kesken ajon?F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
-
Originally posted by Grapes View PostPitääkö irrottaa mitään suojamuoveja ensin että pääsee käsiksi lukitusjousiin?
Ja akunkenkä irti ensin etten saa bagia naamalle.
Onko ratin keskipultille momentti mihin pitää kiristää vai väännänkö hampaat irvessä kiinni ettei varmasti irtoo sit kesken ajon?
Varmaan sille joku momentti löytyy, et sitä vääntämällä saa poikki...
Itse en ole jaksanut akkua irroittaa, ei ne bägit itsekseen laukeile,
avaimet tieysti kannattaa pitää kaukana autosta jos on K-L-G.
Mutta kukin tekee tyylillään ja kantaa itse vastuun ;-)M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
No siinä ei sit kauaa nokka tuhissut, kerrankin meni kaikki putkeen ja ratti oli vaihdettu muutamassa minuutissa, kun juutuupista tsekkasin vielä oikeen videonkin et miten se homma oikeen menee.
Ratti josta ei nahat repsota on pelkkää mahtavuutta!F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
Comment