Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akun vaihto e61 535d -05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

    #16
    Originally posted by kiljubuu View Post
    Hyvin pelitti vaihdon jälkeen ilman koodauksia sun muita eikä ongelmia esiintynyt.
    Pelaahan se mutta lataa väärin akkua
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

    Comment

    • kyveri
      Bimmer Rookie
      • Sep 2008
      • 65

      #17
      Vika/herja katoaa kun opettaa ko. ikkunalla raja-arvot uudelleen.[/QUOTE]


      Miten ne raja-arvot opetetaan autolle(E60)??
      Mulla menee kuskin ikkuna kiinni, mutta palaa sitten muutaman sentin takaisin. eli yläasennon raja-arvo pitäs varmaan opettaa jotenki.. vika tullut kun autoon vaihdettu kuskin ovi, mutta joskus ikkuna toimii normisti.

      Comment

      • MakeH
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1170
        • Vantaa

        #18
        Originally posted by Dunky View Post
        Tuu käymään
        Tämän hemmon puheet on ihan yhden tekeviä! Lupailee koodata vaikkka mitä, mutta sitten kun pitää jotain tehdä, miehestä ei kuulu mitään. Varoitukseksi siis muille.

        Comment

        • Metalgod
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2009
          • 201
          • Helsinki

          #19
          Originally posted by MakeH View Post
          Tämän hemmon puheet on ihan yhden tekeviä! Lupailee koodata vaikkka mitä, mutta sitten kun pitää jotain tehdä, miehestä ei kuulu mitään. Varoitukseksi siis muille.


          Ja ei niitä akkuja pakko ole koodata. Jonninjoutavaa hifistelyä.
          -530dA 600 Nm
          - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8262
            • Järvikylä (Nakkila)

            #20
            Originally posted by Metalgod View Post
            Ja ei niitä akkuja pakko ole koodata. Jonninjoutavaa hifistelyä.
            eihän sitä ole pakko kun maksaa veroa ja kuolla mutta kun jättää koodaamatta niin ennemmin tai myöhemmin alkaa valitus kun sähkövehkeet temppuilee..

            joku vois pähkäillä että miten koko IBS:n sais disabloitua ja latauksen muutettua mallia perinteiseksi :think
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • JoniB
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2005
              • 551
              • Lappeenranta

              #21
              Originally posted by MakeH View Post
              Tämän hemmon puheet on ihan yhden tekeviä! Lupailee koodata vaikkka mitä, mutta sitten kun pitää jotain tehdä, miehestä ei kuulu mitään. Varoitukseksi siis muille.

              Tarkennahan vähän. Itse en ole koskaan kuullut että kenelläkään muulla olisi mitään negatiivista sanottavaa kaverista.
              Varmasti on hinnoittelu kohdallaan ja asiantuntemusta löytyy.

              Suosittelen 100prosenttisesti Dunkkia, sinne vaan

              Comment

              • viktor
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2006
                • 1272
                • ...

                #22
                Originally posted by peto2 View Post
                eihän sitä ole pakko kun maksaa veroa ja kuolla mutta kun jättää koodaamatta niin ennemmin tai myöhemmin alkaa valitus kun sähkövehkeet temppuilee..

                joku vois pähkäillä että miten koko IBS:n sais disabloitua ja latauksen muutettua mallia perinteiseksi :think
                Perinteinen lataussäädin ja IBS kuikkaan?
                Saman laturin perään saa ilman älyäkin olevia säätimiä.
                Kokeilu sitten täysin omalla vastuulla, eiköhän tuo kuitenkin ole hyvä systeemi, kunhan on kunnossa..


                Aika edukkaita osia kuitenkin E60/E61 hintaan suhteutettuna.
                IBS <200€ ja lataussäädin ~100€. Turhan akunvaihdon hinnalla nämä laittaa kummatkin kuosiin. Ja näiden vaihtoahan ei tarvitse edes koodata eli mikä vaan nyrkkipaja voi tehdä, ja tunnissa nuo vaihtaa jopa parkkiksella.
                IBS kohdalla nyt on tehtaalla ollut alkukankeutta, mutta muuten on ihan kuluvista osista kyse. Toki tehdas olisi voinut mieluusti jättää ranskalaiset sähköosat konseptista pois.

                Se miten merkkiliike noita laittaa takaisin kuosiin on mielestäni kyseenalaista, samoin kuin ammattitaidottomuus paikantaa vikakohtia.
                Surullista on että harrastajat joutuvat näitä asioita pohtimaan.
                Eri homma jos duunataan jotain retrofittejä jne mitkä ei kuulu asiaan, mutta että perushuollotkin takkuaa.
                Ennemmin siis joku voisi miettiä millä tuo nykyinen merkkiorganisaatio saataisiin disabloitua ja muutettua merkin perinteisen laadun mukaiseksi
                ///M5
                "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                Comment

                • viktor
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1272
                  • ...

                  #23
                  Originally posted by Metalgod View Post
                  Ja ei niitä akkuja pakko ole koodata. Jonninjoutavaa hifistelyä.
                  Hemin mielestä öljynvaihtokin on vähän turhaa hifistelyä.
                  Samoin joidenkin mielestä on turhaa hifistelyä korvata lauennut airbag millään muulla kuin vastuksella..

                  Eiköhän toi akkujuttu ole aika selkeä, varsinkin jos akun tyyppi ja koko muuttuu.
                  Jos ei uusien "premium"autojen mukanaan tuomaa evoluutiota kestä niin mm ladalta saa uutenakin hyvin simppelillä tekniikalla olevia kulkuneuvoja.

                  Ja vielä kun battery reneval onnistunee monella erilaisella nyrkkipaja-kokoluokan testerillä, niin onko oikeasti tämän hintaluokan auton omistajalle joku ~20€ liian iso kuluerä? Tuskin nimittäin tuollaisesta kukaan kehtaa paljon enempää laskuttaa. Vai onko siksi, että voi essonbaarissa itkeä kun akut ei kestä vuottakaanja ovat kaikki niin huonoa laatua..?
                  ///M5
                  "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8972
                    • Kellokoski

                    #24
                    Originally posted by MakeH View Post
                    Tämän hemmon puheet on ihan yhden tekeviä! Lupailee koodata vaikkka mitä, mutta sitten kun pitää jotain tehdä, miehestä ei kuulu mitään. Varoitukseksi siis muille.
                    No jos helsingissä asut niin onhan noita seppiä lähempänäkin. jartsa02 esimerkiksi tai vaikka rahu :think
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎