Asentelin eilen säteilylämppärin autoon ja tein samalla havaintoja öljyvuodosta.
Ko. auton olen tuottanut saksasta kuukauden päivät sitten.
Moottorin muovikannen poistin ja kuljettajan puoleinen moottorin sivu on märkä, aivan kuin vuoto ois tullut nyt just. Kaikista likaisin paikka on ykkös pytyn hehkutulpan alla, ikään kuin hehkun juuresta ois tullut jotain, vai oisko tuo sittenkin imusarjasta siitä yläpuolelta jotain valunut…
Missäs se on se huohotin, luinko että joku separaattori joka pitäis puhdistaa aina joskus, voisko tuo olla jäässä?
Koko moottorin sivu on kyllä rasvanen…
Luin että näissä 2006 mallisissa ois jo paremmat "läpät" imusarjassa, että putoamisvaara ei ole enää todennäköinen?
Sitten vielä, kun auto käy tyhjäkäyntiä ja pellin nostaa ylös ja kuuntelee niin moottorin etureunasta kuuluu sellainen naputtavan venttiilin ääni. Tulisko tuo ääni jostain egr tms. laitteesta.
Autohan on 530xdta 182tkm ajettu
Ko. auton olen tuottanut saksasta kuukauden päivät sitten.
Moottorin muovikannen poistin ja kuljettajan puoleinen moottorin sivu on märkä, aivan kuin vuoto ois tullut nyt just. Kaikista likaisin paikka on ykkös pytyn hehkutulpan alla, ikään kuin hehkun juuresta ois tullut jotain, vai oisko tuo sittenkin imusarjasta siitä yläpuolelta jotain valunut…
Missäs se on se huohotin, luinko että joku separaattori joka pitäis puhdistaa aina joskus, voisko tuo olla jäässä?
Koko moottorin sivu on kyllä rasvanen…
Luin että näissä 2006 mallisissa ois jo paremmat "läpät" imusarjassa, että putoamisvaara ei ole enää todennäköinen?
Sitten vielä, kun auto käy tyhjäkäyntiä ja pellin nostaa ylös ja kuuntelee niin moottorin etureunasta kuuluu sellainen naputtavan venttiilin ääni. Tulisko tuo ääni jostain egr tms. laitteesta.
Autohan on 530xdta 182tkm ajettu
Comment