Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 530xdta:n madallus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy T
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 268

Originally posted by lofjussi View Post
    Kyllä, minulla xdrive ja siinä valssit ET43, ongelma on että pyörät ovat rumasti syvällä pyöräkoteloissa. Asentamalla 25mm spacerit ET:hän "muuttuu" vastaamaan 43-25 = ET18. Eli pyörä on yhtä ulkona kuin takavetoisen ET20:n vanne olisi...

Tarkoitushan minulla on, että saan nuo valssit kaaren tasolle ulos syvistä pyöräkoteloista. Vaikkakin laakereille vähän kuormaa tuloo lisää...
    Väittäisin, että tulee ulommaksi kuin takavetoisessa, koska navat on jo ulompana.
    ix---xi

Comment

• VESiX
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 407
      • Kehä 1

OK, ymmärrän. Mielestäni 20 mm olisi ihan tarpeeksi.

Mulla on itsellä Xdrivessa nyt 8,5 tuumaa leveät ET35 vanteet ja 245 renkaat. Rengas tulee 18mm orggista ulommaksi ja 2mm sisäänpäin. Toimii ongelmitta ja näyttää hyvältä. Yhtään ulommaksi en noita haluaisi.

Tommy T on ihan oikeassa. Kyllä ne takavetoisen vakio renkaat on ihan yhtä "syvällä".

Comment

• lofjussi
        Bimmer Rookie
        • May 2009
        • 183
        • Rovaniemi

Originally posted by VESiX View Post
        OK, ymmärrän. Mielestäni 20 mm olisi ihan tarpeeksi.

Mulla on itsellä Xdrivessa nyt 8,5 tuumaa leveät ET35 vanteet ja 245 renkaat. Rengas tulee 18mm orggista ulommaksi ja 2mm sisäänpäin. Toimii ongelmitta ja näyttää hyvältä. Yhtään ulommaksi en noita haluaisi.
        Joo, kyllä tuo 20mm spaceri ois varmaan aikasen hyvä. Nyt mulla 15mm:set takana ja näyttäis että voisivat olla ulompanakin... Takapään madallushan mulla vielä tekemättä niin voi olla että 25mm onkin liikaa...

Meinasin heittää nuo 15:set kiekot eteen jahka saan taakse ostettua.
        645 ci cabriolet m-performance 2004

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎