Sattuipa niin, että lasinpesuneste pönttö pääsi kaatumaan takakontissa sillä seurauksella että sisältö kasteli kontin. Aluksi luulin että vain verhoilu pääsi kastumaan, koska en muistanut paljonko pöntössä oli nestettä. Pari viikkoa tapahtumasta, iDrive näyttö meni pimeäksi. Seuraavana päivänä heräsi henkiin, pätki taas pari päivää ja lopulta pimeni kesken ajon ja samalla koko mittaristo vilkkui ja viisarit pyörivät edestakaisin.
Nyt on pimeänä koko iDrive yksikkö, eli puhelinta/radiota/navia myöten mikään ei toimi. Takaluukusta alkoi tulla sähkökäryä, joten aloin purkamaan vararenkaasta eteenpäin. Lopulta löysin vararenkaan pohjalta pari desiä lasinpesunestettä ja stryroksin sisältä MPM-moduulin totaalisesti palaneena. Muuten näytti kuivalta ja ehjältä, mutta lisäksi vihreäkoteloinen rele oli kostunut/kärynnyt.
Sulakkeista on palanut takakontista (ainakin) seuraavat:
#52 (10amp) Stromüberwachung, Telefon
#57 (20amp) Stromüberwachung
#60 (7,5amp) Stromüberwachung, Telefon
Onko vastaavia kokemuksia?
Riittääkö, jos hakee marmorilta tuon MPM:n + mahdollisesti palaneen releen sekä vaihtaa sulakkeet?
Pitääkö pelätä pahinta, eli onko mahdollisesti jotain muutakin kärvähtänyt lopullisesti tämän seurauksena?
Nyt on pimeänä koko iDrive yksikkö, eli puhelinta/radiota/navia myöten mikään ei toimi. Takaluukusta alkoi tulla sähkökäryä, joten aloin purkamaan vararenkaasta eteenpäin. Lopulta löysin vararenkaan pohjalta pari desiä lasinpesunestettä ja stryroksin sisältä MPM-moduulin totaalisesti palaneena. Muuten näytti kuivalta ja ehjältä, mutta lisäksi vihreäkoteloinen rele oli kostunut/kärynnyt.
Sulakkeista on palanut takakontista (ainakin) seuraavat:
#52 (10amp) Stromüberwachung, Telefon
#57 (20amp) Stromüberwachung
#60 (7,5amp) Stromüberwachung, Telefon
Onko vastaavia kokemuksia?
Riittääkö, jos hakee marmorilta tuon MPM:n + mahdollisesti palaneen releen sekä vaihtaa sulakkeet?
Pitääkö pelätä pahinta, eli onko mahdollisesti jotain muutakin kärvähtänyt lopullisesti tämän seurauksena?
Comment