Olisi mielenkiintoista tietää onko BMWn käyttämät purkit tosiaan noin tuulella käyviä vai löytyykö syyt jostain ihan muualta.
Syy on lähes poikkeuksetta jossain muualla mutta inhimillisistä syistä sitä yritetään vierittää boksien / ohjelmistojen viaksi...
Ykkössyy on lähes aina liian alhainen jännite (hetkellisesti). Eräs merkkiliike ymmärsi hankkia kunnollisen virtalähteen vasta saatuaan muutaman ohjausyksikön jumiutumaan päivityksessä... sen jälkeen moista ei ole jostain kumman syystä tapahtunut...
Esimerkiksi E6x vaatii päivitettäessä vähintään 35A jatkuvan virranannon valmiuden, tähän pystyvien asiallisten lataajien valikoima on rajallinen ja hintakin tuhannen euron tietämillä, mitään boosterilataajaa ei tule missään tapauksessa käyttää sillä sellaisen antama jännite vaihtelee liian suurissa rajoissa.
Muita syitä voi hakea käytettävästä tietoteknisestä infrasta, kiireestä ja muusta toiminnasta päivitettävän ajoneuvon ympäristössä (yhteys voi katketa kriittisellä hetkellä), yms...
Toki jumiutuneen ohjainyksikön pelastamiseenkin on olemassa menetelmiä...
Syy on lähes poikkeuksetta jossain muualla mutta inhimillisistä syistä sitä yritetään vierittää boksien / ohjelmistojen viaksi...
Ykkössyy on lähes aina liian alhainen jännite (hetkellisesti). Eräs merkkiliike ymmärsi hankkia kunnollisen virtalähteen vasta saatuaan muutaman ohjausyksikön jumiutumaan päivityksessä... sen jälkeen moista ei ole jostain kumman syystä tapahtunut...
Esimerkiksi E6x vaatii päivitettäessä vähintään 35A jatkuvan virranannon valmiuden, tähän pystyvien asiallisten lataajien valikoima on rajallinen ja hintakin tuhannen euron tietämillä, mitään boosterilataajaa ei tule missään tapauksessa käyttää sillä sellaisen antama jännite vaihtelee liian suurissa rajoissa.
Muita syitä voi hakea käytettävästä tietoteknisestä infrasta, kiireestä ja muusta toiminnasta päivitettävän ajoneuvon ympäristössä (yhteys voi katketa kriittisellä hetkellä), yms...
Toki jumiutuneen ohjainyksikön pelastamiseenkin on olemassa menetelmiä...
Paljonkohan merkkiliikkeet jaksaa nähdä vaivaa tuohon elvytykseen kun yhden lauseen perusteella voi rahastuttaa uuden yksikön?
Voisi kuvitella että esim saksassa bemareita päivitetään ja softataan paljonkin, ja rohkenen epäillä ettei siellä liiemmin ole tällaisia suomessa ilmeneviä ongelmia. Kenties se on tämä kylmä talvi mistä joudumme kärsimään.. Tai joku muu kuollut selitys.
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Syy on lähes poikkeuksetta jossain muualla mutta inhimillisistä syistä sitä yritetään vierittää boksien / ohjelmistojen viaksi...
Ykkössyy on lähes aina liian alhainen jännite (hetkellisesti). Eräs merkkiliike ymmärsi hankkia kunnollisen virtalähteen vasta saatuaan muutaman ohjausyksikön jumiutumaan päivityksessä... sen jälkeen moista ei ole jostain kumman syystä tapahtunut...
Esimerkiksi E6x vaatii päivitettäessä vähintään 35A jatkuvan virranannon valmiuden, tähän pystyvien asiallisten lataajien valikoima on rajallinen ja hintakin tuhannen euron tietämillä, mitään boosterilataajaa ei tule missään tapauksessa käyttää sillä sellaisen antama jännite vaihtelee liian suurissa rajoissa.
Muita syitä voi hakea käytettävästä tietoteknisestä infrasta, kiireestä ja muusta toiminnasta päivitettävän ajoneuvon ympäristössä (yhteys voi katketa kriittisellä hetkellä), yms...
Toki jumiutuneen ohjainyksikön pelastamiseenkin on olemassa menetelmiä...
On jännä jos tollanen perusasia ei onnistu , mut jotain tollasta ajattelinkin. Toinen tapa jumittaa boxi on potkaista diagnoosipistoke / mahdollinen verkkopiuha irti kesken aktin mut helppo siltäkin on välttyä.
BTW , jäätävän iso virran tarve tuo 35A...
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment