Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 Softan päivitys Karala chippauksen jälkeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teddy
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 120
    • Espoo

E60 Softan päivitys Karala chippauksen jälkeen

onkos kenelläkään tietoa, kun on pistäny e60:seen karala-tuningin lastutuksen sisälle, niin nyt pitäisi idrive päivittää, niin vetääkö laakkonen tms. suoraan sen karalan softan päälle, vai voiko päivittää vain idriven softan?

Eli tarve olisi AUX-liitännälle ja tähän tarvitaan idrive-päivitys, jotta saa sen AUX-valinnan näkyville idriveen.
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

Ei pitäisi olla tarvetta kajota moottorin ohjainlaitteen ohjelmaan. Tuollaiset lisälaitteiden asennukset tavallaan vaan lisätään autoon, eikä ohjelmoida koko rukkia uudelleen.

Comment

• TUv530
      Bimmer Rookie
      • Aug 2008
      • 75
      • Etelä-Suomi

Mulla kävi Autokeskuksessa Ipod-sarjan asennuksen kanssa siten, että kaikki auton softat uusittiin l. tuo Karalan softa sai lähtöpassit. Toki sen sai huomattavasti alennettuun hintaan takaisin. Mutta kannattaa tarkistaa. Mulla oli autossa niin vanhat softat, että kaikki meni vaihtoon.
      Volkswagen Passat Alltrack -13
      Ex E61 530DA -04
      Ex E39 523IA -98
      Ex E34 520IA -95

Comment

• MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7544
        • Jyväshyvä

Originally posted by Bullitt View Post
        Ei pitäisi olla tarvetta kajota moottorin ohjainlaitteen ohjelmaan. Tuollaiset lisälaitteiden asennukset tavallaan vaan lisätään autoon, eikä ohjelmoida koko rukkia uudelleen.
        Minä olen ollut siinä uskossa että BMW:n ohje alkaa yleensä:
        Päivitä auto, jolloin kaikkiin bokseihin pistetään uusin versio jos siellä ei se jo ole...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• sirkus
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 2194
          • kaustinen

Juurikin näin
          Chrysler 300c crd touring 2010
          Daily driver
          Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
          Man cave on wheels
          Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
          Built not bought
          V8, only juice&milk come in 2 litres

Kawasaki zzr1100 fighter

Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

Comment

• Bullitt
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 2786
            • Turku

Kannattaisko kuitenkin koitaa, jos menisi pelkällä koodauksella, ennen kuin ohjelmoi koko auton? Jos iDrive on pakko päivittää, niin ei ole pakko moottorin ohjainlaitetta siltikään ohjelmoida.

Itse juuri vähän aikaa sitten koodasin Densionin iPod-liitännän yhteen autoon, eikä se vaatinut mitään ohjelmointia. Koko auton ohjelmointi olisi mulle se viimeinen vaihtoehto.

Comment

• jaki
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2979
              • Uusimaa

Jos autossa on tarpeeksi uudet softat (uusimmat?) silloin ei autoa tarvitse päivittää.
              BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎