Mitenköhän tuon E60 laatikon kuuluu toimia?
..Kun olen tottunut noihin ameriikan automaatteihin, jotka vaihtaa niin että niskanikamat rusahtaa..
Tämä 525D vaihtaa kaasupolkimen asennosta riippumatta tosi laiskasti.
Eli esim. reipas kiihdytys nostaa kierrokset tappiin, ja ykkösellä on kyllä geelit takalasissa.
Mutta laatikko tuntuu ikäänkuin luistaen vaihtavan isompaa pykälää vaikka reippaammin yrittäisi lähteä..
Onkohan laatikossa häikkää, vai onko ominaisuus? :think
Nollasin laatikon foorumilla majailleen ohjeen mukaan, ja se muutti kyllä luonnetta, mutta tuo vaihtaminen on edelleen "luistavaa"..
..Kun olen tottunut noihin ameriikan automaatteihin, jotka vaihtaa niin että niskanikamat rusahtaa..
Tämä 525D vaihtaa kaasupolkimen asennosta riippumatta tosi laiskasti.
Eli esim. reipas kiihdytys nostaa kierrokset tappiin, ja ykkösellä on kyllä geelit takalasissa.
Mutta laatikko tuntuu ikäänkuin luistaen vaihtavan isompaa pykälää vaikka reippaammin yrittäisi lähteä..
Onkohan laatikossa häikkää, vai onko ominaisuus? :think
Nollasin laatikon foorumilla majailleen ohjeen mukaan, ja se muutti kyllä luonnetta, mutta tuo vaihtaminen on edelleen "luistavaa"..
Comment