Viitaten aiempaan läppien poisto-operaatioon: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=201935
Kyseisen kulkineen kulutus on mielestäni kohonnut taivaisiin läppien poiston jälkeen. Kulutus pyöri ennen läppien poistoa 5.9 - 6.4.
Nyt kulutus on 9.5, ja ajotyyli on sama, ellei jopa keveämpi.
Mitään järkevää selitystä noin paljon nousseelle kulutukselle en keksi, kun ajotapa on taloudellinen + matka ajoa.
Mm. perheen "kakkosella" (2.2L E39) samalla ajotyylillä kulutus 6,5-7.0.
Tosin bensakone, mutta kyllähän nokivasaralla pitäis päästä jopa taloudellisemmin kun bensalla..
Olisiko läppien irroituksen seurauksena päässyt karstaa irtoamaan imusatsista, joka voi mahdollisesti tukkia partikkelisuotimen, ilman että diagnostiikka alkaa herjaamaan?
Motin lämmöt 74 astetta ja tehot tuntuvat olevan tallella.
Muilla kokemuksia?
Kyseisen kulkineen kulutus on mielestäni kohonnut taivaisiin läppien poiston jälkeen. Kulutus pyöri ennen läppien poistoa 5.9 - 6.4.
Nyt kulutus on 9.5, ja ajotyyli on sama, ellei jopa keveämpi.
Mitään järkevää selitystä noin paljon nousseelle kulutukselle en keksi, kun ajotapa on taloudellinen + matka ajoa.
Mm. perheen "kakkosella" (2.2L E39) samalla ajotyylillä kulutus 6,5-7.0.
Tosin bensakone, mutta kyllähän nokivasaralla pitäis päästä jopa taloudellisemmin kun bensalla..
Olisiko läppien irroituksen seurauksena päässyt karstaa irtoamaan imusatsista, joka voi mahdollisesti tukkia partikkelisuotimen, ilman että diagnostiikka alkaa herjaamaan?
Motin lämmöt 74 astetta ja tehot tuntuvat olevan tallella.
Muilla kokemuksia?
Comment