Tuollaista ilmoittelee 530da jatkuvasti vaikka kävin ilmanpaineet katsastamassa. Viiksen päästä kun yrittää nollata niin tulee aina vaan uudestaan. Voiko noita varoituksia kuitata jotenkin muuten pois?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 renkaiden ilmanpaine varoitus
Collapse
X
-
Tuli vaan mieleen kun nuissa minun auton kesärenkaissahan ei ole mitään lähettimiä niin tuleekohan sinne jotain häiriövaloa sitten ens kesänä kun nuo vanteet on alla vai voiko tuon järjestelmän kytkeä jotenkin pois päältä. En ainakaa pikaisella katsomisella huomannu että sitä tuolta i-drivestä sais pois.
Comment
-
-
Originally posted by teme[[ View PostTuli vaan mieleen kun nuissa minun auton kesärenkaissahan ei ole mitään lähettimiä niin tuleekohan sinne jotain häiriövaloa sitten ens kesänä kun nuo vanteet on alla vai voiko tuon järjestelmän kytkeä jotenkin pois päältä. En ainakaa pikaisella katsomisella huomannu että sitä tuolta i-drivestä sais pois.
Ei niissä renkaissa mitään kuulukkaan olla..
Originally posted by cyan81 View PostKäyttöohjekirjaa siis tarkoitin..
Comment
-
-
Originally posted by Obelixxx View PostMun käsittääkseni renkaan sisällä vanteessa kiinni paineanturi-lähetin!
Ei ole mitään lähettimiä, onneksi.
Järjestelmä saa tietonsa renkaiden ABS-anturien avulla, eli vertaa renkaiden
pyörimisnopeuksia. Jos ilmanpaine renkaassa laskee, muuttuu renkaan
pyörimisnopeus ja järjestelmä hälyttää.
Comment
-
-
Originally posted by Vesper View PostEi ole mitään lähettimiä, onneksi.
Järjestelmä saa tietonsa renkaiden ABS-anturien avulla, eli vertaa renkaiden
pyörimisnopeuksia. Jos ilmanpaine renkaassa laskee, muuttuu renkaan
pyörimisnopeus ja järjestelmä hälyttää.
Kun vaihdoin talvirenkaat tuli tauluun luonnollisesti taas tyre puncture. Kun paineet laitettiin kohdilleen, niin kuittaus iDrivestä ei onnistunutkaan, vaan se jäi "initialising"-tilaan. Mikäli homma toimisi abs:n kautta, niin ei kait käyttäytyisi noin?E61, 525dA
Comment
-
-
Originally posted by Yonaz View PostOnko noin? Minulla kesärenkaiden kanssa hälytti alhaisesta paineesta ja kun olin saanut paineet kohdalleen kuittasin iDrivelle, että paineet ovat kohdallaan.
Kun vaihdoin talvirenkaat tuli tauluun luonnollisesti taas tyre puncture. Kun paineet laitettiin kohdilleen, niin kuittaus iDrivestä ei onnistunutkaan, vaan se jäi "initialising"-tilaan. Mikäli homma toimisi abs:n kautta, niin ei kait käyttäytyisi noin?
Ja tuolla keskustelua em. aiheesta :
Last edited by Vesper; 27-10-2010, 21:12.
Comment
-
Comment