Kuskin eturenkaan takana ja repsikan takarenkaan takana on ne anturit jotka herjaa, vaikka ei ole vielä aika. Ne hajoo helposti ja niitä on siis kaksi ja tollain ristissä.
Ei tarvi irrottaa edes renkaita, kun nostat tunkilla kyseisistä kulmista ja napsautat anturijohdot poikki (mielummin sieltä antureitten puolelta) ja liität ihan perinteisellä "amisliitoksella" johdot yhteen ja sähkärinteippiä voit laittaa liitoksen suojaksi.
Aikaa kannattaa varata 10min. Tän operaation jälkeen saat myös jarruhuollot kuitattua onnistuneesti tripistä ja omistat ns. peeinteiset jarrut, joissa joutuu itse katteleen (vaikka renkaanvaihtojen yhteydessä) koska palat alkaa olla finito.
Toki toinen vaihtoehto on uusia ne anturit.
Eihän noi anturit oo vissiin ku jotain 17e/kpl.. Mut säästöä tuokin ellei tässä oo erihintaiset
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Kymmenien tuhansien autoja ja säästellään jossain muutaman kympin anturissa
Uutta osaa vaan tilalle ja kuittaus sitten.
Oli tarkotus tyrkätä uutta anturia paikalleen kun kesällä uusii kaikki jarrupalat Nyt mennään näin, pääasia ettei huuda turhaa joka kerta ku käynnistää ja sammuttaa.
Comment