Originally posted by JSt
View Post
Tänään tuli tehtyä huoltoa kärryyn:
- Hehkut vaihdettu, kun tuli yhdestä vikakoodia ja kylmästarteissa ravisteli autoa niin kuin piru kerjäläistä. Vaihto meni aika kivuttomasti, kun imusarjan irroitus oli vielä tuoreessa muistissa kesäisen läppäleikkauksen jäljltä
- Koska autossa ei näyttänyt olevan läppiä syylärin edessä, niin sahailin syylärin eteen palasen 50 mm finnfoamia, jota sattui löytymään näin pyhäpäivinä nurkista. Katsotaan onko tästä apua lämpöjen nousuun/pysymiseen
- Maffi vaihdettiin myös. Ei ainakaan koeajolenkin aikana nykinyt, mutta pakkastakaan ei ollut kuin -15 C. Pitää seurailla tilannetta kun taas kirraa alle -20 C. Auto tuntui jotenkin vähän virkeämmältä :think vaikkei talvella nyt tassu tahdo pitää huonostikaan. Tiedä häntä onko sitten vain plaseboa...
Maffiksi tuli boschilainen, mutta tyyppi vaihtui: entisen loppukoodi oli 504 ja uuden 528. Yritin nollata INPAlla adaptaatioarvot sinä onnistumatta.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten adaptaatiot nollataan, mielellään sellainen ohje jota näin yksinkertaisempikin ymmärtää...
Käytössä on v5.0.2. Jotenkin minusta tuntuu, että tuo minun softa on jotenkin vajavainen (en löydä läheskään kaikkia tietoja/purkkeja) tai sitten en vain yksinkertaisesti osaa käyttää sitä. Miä adaptaatioarvojen nollaaminen/nollaamatta jättäminen tekee?
Comment