Montaa kertaa lueskellut, että tuon MAFFIN toimivuuden voisi tarkistaa ottamalla sen irti testilenkille. Onko vaikea löytyy irroitettavaa kohtaa ja onnistuuko autotallissa kohtuu helposti?
Tämän jälkeen olisi helppo ainakin testata, että johtuuko kierrosten humppaus tuosta? Olen vain usein lueskellut, että tuo MAF juuri tekisi tuollaista kierrosten seilailua sekä sammumista liikennevaloihin tultaessa...
Omalla autolla ajettu 140 000km, joten onhan se voinut tulla tiensä päähän.
Tuleeko muita asioita mieleen, joita voisi tarkistaa edellä mainittuja ongelmia silmällä pitäen...
Tämän jälkeen olisi helppo ainakin testata, että johtuuko kierrosten humppaus tuosta? Olen vain usein lueskellut, että tuo MAF juuri tekisi tuollaista kierrosten seilailua sekä sammumista liikennevaloihin tultaessa...
Omalla autolla ajettu 140 000km, joten onhan se voinut tulla tiensä päähän.
Tuleeko muita asioita mieleen, joita voisi tarkistaa edellä mainittuja ongelmia silmällä pitäen...
Comment