Onko kukaan täällä tehnyt noiden oranssien sivuledien vaihtoa valkoisiksi? Näyttäisi hienolta mutta tuleeko sanomista katsastuksessa tai poliisilta? Mikä ledi tuohon kävisi helpoiten?
Nää nyt on makuasioita eikä niistä kai voi kiistellä, mutta minun mielestä nuossa linkin kuvassa nuo valot on rumat. Alkuperäisen väriset on hienommat.
Mutta jos tuollaiset haluat niin ebay.com:ista löytyy.
Ainakin minun mielestä todella hieno nuilla oransseilla valoilla.
Nuo siniset sopii aika hyvin tuohon. Vähän liian kirkkaat tosin, mutta nuitahan saa monenlaisia.
Miksi tulisi? Eikai munkaan auton keulalla mitään "oranssia" ole, vaikkei E6x olekaan. Ei taida mikään laki sanoa, että oranssia pitää keulassa olla
Ei sano mikään laki, että oranssia pitää keulassa olla, mutta säädökset sanoo, että sivuvalon on oltava keltainen (tai oranssi, miten sen nyt haluaa tulkita). Ja nuo keltaiset / oranssit ledit on juurikin sivuvalo ja väri oltava sen mukainen.
Lyhyesti. Keltaista väriä vilkuissa ja sivuvaloissa. Valkoista valoa vain eteenpäin (pois lukien peruutusvalot) ja punaista valoa vain taaksepäin.
Onkos nuo ledit pelkästään vaihdettavissa? Mulla toiselta puolelta puolet ledeistä pimeänä.
Marko
Kyllä ne voi vaihtaa, mutta se yläkulma missä ne on, pitää askarrella leikkaamalla auki että siihen led-piirilevyyn pääsee käsiksi. Ja sitten tietysti kolvihommina vaihto.
Minulla samaa vikaa silloin tällöin ja kaikki ledit palaavat elävien kirjoihin kun syöttää erillisellä virtalähteellä ledeille hetken aikaa jotain 15-17V. Niiden ledien pistokehan on näppärästi irroitettavissa siinä umpion päällä. Siitä vain ruuttaa virtaa valoille .
Vaatii kirjautumisen "tosi bemmisteillähän se on jo luotu "
Suomen laki ehkei anna myöten tuohon, että sinistä näkyy sivulle. Jos saatte tuommosen läpi katsastuksessa/poliisisetälle suomessa, niin itsekkin alan askartelemaan
Älkää nyt missään nimessä muuttako kulmiksia kirkkaiksi = näyttää saabilta.
Kyllä se pitää erottua minkä merkkinen auto sieltä tulee vastaan. Ollaan kaverin kanssa noita jo pidempään kauhisteltu ku joillain näkynyt, pimeässä ihan saabin näkönen.
Hei! ottaen tämän esille uudestaan, onko kukaan onnistuneesti tehnyt tätä? itselläni kuksin puolen umpiosta piirilevyn puolen liittimestä pinni/johto poikki, niin arvelin että samalla vaivalla tietysti vaihtaisi nuo ledit sinisiksi. Ajatuksia ja mietteitä?
Comment