Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 madallus ja xenonit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • poke
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 3102

    E60 madallus ja xenonit

    Tuli E60stä madallettu n. 45mm sekä edestä että takaa. Miten lie nuo orggis xenonien korkeussäätöanturit, tarviisko niille tehdä jotain vai toimiiko ne kuten aiemminkin normialustalla?
    Kulkineet/projektit:

    640D F06
    530iA E39
    635 CSi E24
    518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
    1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7524
    • Jyväshyvä

    #2
    Originally posted by poke View Post
    Tuli E60stä madallettu n. 45mm sekä edestä että takaa. Miten lie nuo orggis xenonien korkeussäätöanturit, tarviisko niille tehdä jotain vai toimiiko ne kuten aiemminkin normialustalla?
    Toimii ne. Valojen korkeudensäätö pitää tietysti alustamuutosten jälkeen säätää umpioista kohdalleen.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9156
      • Oulu

      #3
      Periaatteessahan tuota perussäätöä ei tarvitsisi tehdä, koska anturit ovat molemmilla akseleilla ja mittaavat niiden korkeuseron. Toki suosittelen tuon säädön tekemään jossain vaiheessa joka tapauksessa, jos haluaa optimivalotehon ilman häikäisyä.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

      Comment

      • poke
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 3102

        #4
        Originally posted by Clavurion View Post
        Periaatteessahan tuota perussäätöä ei tarvitsisi tehdä, koska anturit ovat molemmilla akseleilla ja mittaavat niiden korkeuseron. Toki suosittelen tuon säädön tekemään jossain vaiheessa joka tapauksessa, jos haluaa optimivalotehon ilman häikäisyä.
        Joo on molemmilla akseleilla anturit ja itse pähkäilin, että säädöt kyllä huomioi jos auto on etu- tahi takakenossa. Lähinnä mietin vaan, että riittääkö tuo alue noissa antureissa vai pitäisikö niitä pieniä koiranluita, jotka ovat akselin ja anturin välillä jollakin keinoin lyhentää? Olen joskus nähnyt A3 audin jossa oli raju madallus, niin siinä oli koiranluita taivutettu hieman. Bemussa ei taivutus onnistu koska ko. osat muovia.
        Kulkineet/projektit:

        640D F06
        530iA E39
        635 CSi E24
        518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
        1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎