Mulla oli jo ostaessa vänkärin penkin tunnistinmatto paskana, uusi 150e ja siihen työt 135e vaihto kun ei itse jaksanut alkaa purkamaan penkkiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 530dAt: Restraint systems
Collapse
X
-
Originally posted by peka View PostTäälläkin ilmestyi jokin aika sitten RESTRAIN SYSTEMS fault.
Jokin vikakoodi saatiin luettua (93F900).
Merkkiliikkeessä kuitattiin, pysyi poissa noin tunnin.
Olisiko jollain tietoa mitä mahtaa tarkoittaa?
Auto E61 535dA 6/2005, Auto pohjanmaalla.
Uusi moduli kanssa tilattu, peljättelivät jo valmiiksi liikkeessä että ohjelmoinnissa voi sitten mennä jokin pieleen (toisin sanoen muitakin moduuleja paskaksi) ??
Ihanan kallista..
Comment
-
-
Originally posted by peka View PostUusi moduli kanssa tilattu, peljättelivät jo valmiiksi liikkeessä että ohjelmoinnissa voi sitten mennä jokin pieleen (toisin sanoen muitakin moduuleja paskaksi) ??
Ihanan kallista..
Comment
-
-
Jepjep, restraint system failure täälläkin, auto 2005 e61 535d. Pari kertaa on nyt valo syttynyt, ekan kerran nollattiin Autokeskuksella, toisella kerralla en ole vielä vienyt liikkeeseen kun ei ole ollut muuta tarvesta - nyt katsastus tulossa joten saatava kondikseen. Autokeskuksen diagnoosin mukaan SGM pimeänä.
Kummallakin kerralla valo on syttynyt kun olen ollut taskuparkkeeraamassa autoa, liekö sattumaa.
Mitä paikkaa suosittelisitte Helsinki-Vantaa-Järvenpää akselilla, joka osaisi diagnosoida oikein, mikäli nyt voisi olla kyseessä tuo pelkääjän penkin taakkatunnistin tai akkukaapeli eikä itse SGM? Vaihtoehtoisesti mikäli SGM, niin mistä hankkia ko. moduuli ja missä kannattaisi käyttää ohjelmoitavana?
Pahoittelut searchin heikosta käyttötaidosta..
Comment
-
-
Jaahas täällä vaivaa myös, yhden kerran syttynyt ajossa aikaisemmin ja poistui seuraavalla startilla, eilen jäi sitten kylille kun oli lyönyt valot tauluun ja ei anna käynnistää autoa, tänään menee hinurilla korjaamoon ja katsotaan millon saavat työnalle. pitänee sitten samalla hoitaa uusimmat päivitykset ja tuo takaisinkutsu homma kuntoon. Aika outo kun ei ainakaan obd lukijalla anna koodeja eika akun käyttäminen irti auta. Kävi mielessä ettei jopa tuo kaapeli aiheuttaisi koko hommaa mutta saa nyt nähdä. $$$Euro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Comment
-
-
Tuli soitto huollosta että kuulemma startti on paskana?? olivat suorittaneet myös tuon takaisinkutsu tarkastuksen päävirta kaapelin läpiviennille ja niiltä osin homma ok, vikamuistissa oli ainoastaan alijännite. johtunee paskan startin imuroimasta virrasta. Katsovat sitten onko muuta kunhan saavat auton käyntiin. Vanhemman kaluston kanssa olisi ekana käynyt startti mielessä mutta kai se näitten tietokoneiden kanssa on melkein viimenen vaihtoehto! Ei kuitenkaan ole osoittanut etukäteen mitään merkkejä siitä että olisi kypsymässä. Vähän päälle 300e on uusi, saksasta saisi itse tilaamalla tarviketta postareineen n.150 mutta ei jaksa nyt seisottaa moisen summan takia yhtään pidempään kun on pakko.Last edited by 280Paavo; 14-05-2012, 15:13.Euro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Comment
-
Comment