Tämä. Kannattaa tuo piuhakin vaihtaa aina samalla. Omassa autossakin kesti hehkuboksi muutaman kuukauden ja syyllinen hajoamiseen oli huono kontakti virtajohdon liittimessä -> liitin sulanut. Boksia ja hehkuja edellisen kerran vaihtaessa liitin oli ok eikä mitään merkkejä huonosta kontaktista ollut.
Nyt uuden virtajohdon ja hehkuboksin vaihdon jälkeen toistaiseksi toiminut ok. Hehkut tietenkin mittasin ehjäksi ennen uutta boksia.
Tuo hehkuboksi on kyllä ihan käsittämätön keksintö. Vähänkin virtaa kuluu yli lasketun esim. huonon hehkun tai kontaktin takia niin ne ohuet langat boksin sisällä kärähtää poikki -> boksi vaihtoon.
Tämä on usealla tullut vastaan, vaikka hehkut ja boksi vaihdettu hiljakkoin niin liitin saattaa kärähtää. Kannattaa aina vaihtaa johto samalla.
Tämä on usealla tullut vastaan, vaikka hehkut ja boksi vaihdettu hiljakkoin niin liitin saattaa kärähtää. Kannattaa aina vaihtaa johto samalla.
Kohtalaisen otannan perusteella yksi osatekijä syöttöjohdon kärähtämiseen voi olla hiljattain suoritettu hehkuyksikön vaihto, jonka yhteydessä johdon liittimeen on mennyt hieman öljymujua, joka on kasvattanut ylimenovastusta ja toiminut ongelman alkusysäyksenä.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment