Ja murkele, mikäli joku tietää mitä tekee ja saa vikakoodit todella luettua moottorista vaikka tänään tai huomenna, niin keissin olutta olen valmis tarjoamaan. Auto sijaitsee Vantaan Ikean kulmilla.
Minä voin lukea jos sulla on kaapeli ja netissä oleva läppäri auton lähellä
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Updeittiä: ladatulla akulla testattu varmuudeksi, mutta sama homma. Hehkuttaa, pyörittää nyt pirteästi (aiemmin vain vaivoin), muttei lähde. Nyt on kovassa pohdinnassa hakeako IBS-kaapeli suoraan huomenna Laakkoselta, vaiko lukeakko vikakoodit ensin.... Niin ja vieläpä, että hehkut ja ohjainyksikkö on vaihdettu Rahulla, joten tuskin ne voisi olla...
Jos auton, esim CAS vastaan niin scripteillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että DDE ei vastaa (jos ei ole jotain sössitty asennuksen aikana).
No tiiät varmaan paremmin, mutta kun minun auto kävi wetterillä dde:n päivityksessä niin en päässyt vanhalla inpalla dde:n kiinni, ennen kuin päivitin scriptit. Kaikki muut purkit vastas. Voihan se olla että joku bitti oli poikittain koska inpasta oli käytössä, kröh, se halvempi versio ...
Comment