Announcement

Collapse
No announcement yet.

535D E61 osto

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6326
    • P-Pohjanmaa

    #16
    Originally posted by Dinssi View Post
    Seuraava projekti oiskin tehon lisäys..

    Sitä näihin saa ,tai ainakin niin että pysyy muun liikenteen mukan
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    • Dinssi
      Bimmer Rookie
      • Feb 2009
      • 46
      • Pirkkala

      #17
      Ei tullu kuntoon

      Originally posted by MajorDrake View Post
      Mainitsit jo että turbiinin vaihto ei mene omasta piikistäsi...
      Kannattaako kuitenkaan tehdä autosta kauppoja ennenkuin vika on korjattu,
      nimittän ei taida aina turbiininkaan vaihto auttaa...
      Eipä auttanu turbiinin vaihto. Vikaa selvitellään...
      __________________
      -F10 528iA 2011
      EX Bimmers
      -E61 535DA touring 2005
      -E39 530DA touring 2001
      -E46 325i 2001
      -E46 320i 1999
      -E21 316 1981

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7531
        • Jyväshyvä

        #18
        Originally posted by Dinssi View Post
        Eipä auttanu turbiinin vaihto. Vikaa selvitellään...
        Jep, sen takia varoittelinkin.
        Nimittän valitettavasti se myyjän hyvä tahto joskus loppuu heti kun rahat on nähty...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • trx450
          Newbiemmer
          • Apr 2007
          • 16

          #19
          Originally posted by Dinssi View Post
          Eipä auttanu turbiinin vaihto. Vikaa selvitellään...
          Niinpä niin, mulla vaihdettiin ensin turbiini ja sen jälkeen laatikko! Nyt pelaa Vaadi uusi laatikko tai jätä ostamatta!
          BMW E70 X5 vm.2012 40d
          Porsche 911 vm.2005 C2S
          ex BMW:t E90 M3 vm.2009, E70 X5 vm.2007, e60 530da vm.2004, e61 530da M-sport vm.2005, 520da M-sport vm.2009, 530da lci M-sport vm.2007, F10 520da vm.2011 + monta harha-askelta ennen ja välissä..............:think

          Comment

          • Dinssi
            Bimmer Rookie
            • Feb 2009
            • 46
            • Pirkkala

            #20
            Kuulemma ehjä

            Originally posted by trx450 View Post
            Niinpä niin, mulla vaihdettiin ensin turbiini ja sen jälkeen laatikko! Nyt pelaa Vaadi uusi laatikko tai jätä ostamatta!
            Oli vaihdettu myös jotain termaria/anturia sinne lootaan ja kuulemma toimii.
            KAi se on pakko ajella kokeileen.
            __________________
            -F10 528iA 2011
            EX Bimmers
            -E61 535DA touring 2005
            -E39 530DA touring 2001
            -E46 325i 2001
            -E46 320i 1999
            -E21 316 1981

            Comment

            • Mlatvala
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 3553
              • Kuopio

              #21
              Originally posted by Dinssi View Post
              Oli vaihdettu myös jotain termaria/anturia sinne lootaan ja kuulemma toimii.
              KAi se on pakko ajella kokeileen.
              laatikon lämmönvaihdin. -> ei vaikuta asiaan.

              Tuli vaan mieleen että mulla seilaa kiekkamittari dpf polton yhteydessä kuin hullun mulkku,auto nykii ja vetää viiveellä, kierrosten ollessa noin 1350.

              Ettei siinä vain nyt sitten ole poltto päällä kun sinä sitä "koeajat" lappu tiskissä...
              E61 535d alkuunsa viritetty.

              Comment

              • Dinssi
                Bimmer Rookie
                • Feb 2009
                • 46
                • Pirkkala

                #22
                Humppaus loppu

                Originally posted by Mlatvala View Post
                laatikon lämmönvaihdin. -> ei vaikuta asiaan.

                Tuli vaan mieleen että mulla seilaa kiekkamittari dpf polton yhteydessä kuin hullun mulkku,auto nykii ja vetää viiveellä, kierrosten ollessa noin 1350.

                Ettei siinä vain nyt sitten ole poltto päällä kun sinä sitä "koeajat" lappu tiskissä...
                Vaihdetut osat Turbiini, joka ei kuulemma korjannut asiaa.
                Seuraavaksi.
                Termareita, hehkut, hehkurele, laatikon anturia(ehkä juurikin se lämmönvaihdin), johtosarjat perään.

                Jostain syystä kierrosmittari ei heilu eikä humppaa 250km koeajo samoissa ulkolämpötiloissa kuin ennen korjausta.

                Koneen lämmöt oivat termareista johtuen alhaiset, josko tällä vaikutusta? tiedä häntä.
                __________________
                -F10 528iA 2011
                EX Bimmers
                -E61 535DA touring 2005
                -E39 530DA touring 2001
                -E46 325i 2001
                -E46 320i 1999
                -E21 316 1981

                Comment

                • Mlatvala
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 3553
                  • Kuopio

                  #23
                  Paljonko ne lämmöt oli? Ajoitko kuitenkin ihan rauhallisesti D vaihteella kierrosten ollessa alle 1500 ?
                  E61 535d alkuunsa viritetty.

                  Comment

                  Working...
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎