Moro,
Pakkaset laski alle 20 asteen. tsekkailin piilovalikosta lämpöjä ja ei noussu kuin 60 asteen tietämille. Eberin kanssa n. 80 asteeseen. Vaihdoin päätermarin (N47:ssä ei olekaan EGR-termaria). Vaihdon jälkeen ajamaan ja lämmöt nousi 87-89 ja pysyikin siellä (ilman eberin apua), ulkona tuolloin -26ast. Ajoin auton parkkiin ja jätin käymään ilman paisarin korkkia jotta mahdolliset ilmat vielä tulisi pois. n. 15 min kuluttua lämmöt oli laskenut 60ast, eivät kä enää sen jälkeen nouseet yli 70 ast missään vaiheessa. Kysymys kuuluu, hajosiko uusi termari samantien vai eikö nämä kuulukkaan lämmitä tuollaisessa pakkasessa normaali lämpöön?
Onko muilla N47 koneisilla vastaavia ongelmia?
Pakkaset laski alle 20 asteen. tsekkailin piilovalikosta lämpöjä ja ei noussu kuin 60 asteen tietämille. Eberin kanssa n. 80 asteeseen. Vaihdoin päätermarin (N47:ssä ei olekaan EGR-termaria). Vaihdon jälkeen ajamaan ja lämmöt nousi 87-89 ja pysyikin siellä (ilman eberin apua), ulkona tuolloin -26ast. Ajoin auton parkkiin ja jätin käymään ilman paisarin korkkia jotta mahdolliset ilmat vielä tulisi pois. n. 15 min kuluttua lämmöt oli laskenut 60ast, eivät kä enää sen jälkeen nouseet yli 70 ast missään vaiheessa. Kysymys kuuluu, hajosiko uusi termari samantien vai eikö nämä kuulukkaan lämmitä tuollaisessa pakkasessa normaali lämpöön?
Onko muilla N47 koneisilla vastaavia ongelmia?
Comment