Sigun mukaiseen autoon vaihtamassa päätermaria. Kaikki purettuna muuten mutta nyt tuli tenkkapoo kun ei löydy sopivaa hylsyä noihin termostaatin kiinnityspultteihin ovat semmoiset tähtimäiset mutta ei käy millikoon hylsyt. 6mm liian pieni ja 7mm liian iso. Eli minkälainen hylsy tohon on haettava ja löytyykö esim. motonetistä? Kiitos ja anteeksi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KIIRE! Ihmeellinen kanta e61 termostaatin kiinnityspulteissa. Mikä?
Collapse
X
-
Semmonenhan se. Eipä oo tullu aikasemmin vastaan, että niitä on sekä "naaras" , että "uros" mallia. En ole pahemmin autoja rassaillu aikaisemmin mutta nyt kun on lämmin talli itsellä niin yrittäny jotain tehdä itse.
No homma tuli kuntoon ja lämmöt nousi nyt tuonne 87-88 asteeseen. Kiitos foorumilta löytyneistä hyvistä ohjeista.
Comment
-
-
Jaa, 4-pyttyisessä on näköjään erilaiset pultit kuin 6-pyttyisessä, jossa on normaalit 10 mm kannalla olevat pultit.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kysytääs vielä tosta jäähdytinjärjestelmän täytöstä, että tulikohan se nyt tehtyä oikein. Laskin että koneesta tuli ulos vaihdossa 4,5L nestettä ja kun olin termarin vaihtanut niin laitoin sisään vajaa 4 litraa, enempää ei mennyt. Tämän jälkeen laitoin leikatun 1,5litran pullon paisariin ja kaadoin siihen n.0,5L ja laitoin auton käyntiin ja jossain vaiheessa se imas sen pullon tyhjiin ja sen jälkeen vielä kaatelin sinne jonku desin koneen käydessä. Annoin koneen käydä niin että lämmöt nousi johonkin 60 asteeseen ja katsoin että nesteen pinta on min ja max välissä. Niin ja egr termarin ilmaruuvia käytin auki niin, että sieltä tuli pelkkää nestettä.
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostKysytääs vielä tosta jäähdytinjärjestelmän täytöstä, että tulikohan se nyt tehtyä oikein. Laskin että koneesta tuli ulos vaihdossa 4,5L nestettä ja kun olin termarin vaihtanut niin laitoin sisään vajaa 4 litraa, enempää ei mennyt. Tämän jälkeen laitoin leikatun 1,5litran pullon paisariin ja kaadoin siihen n.0,5L ja laitoin auton käyntiin ja jossain vaiheessa se imas sen pullon tyhjiin ja sen jälkeen vielä kaatelin sinne jonku desin koneen käydessä. Annoin koneen käydä niin että lämmöt nousi johonkin 60 asteeseen ja katsoin että nesteen pinta on min ja max välissä. Niin ja egr termarin ilmaruuvia käytin auki niin, että sieltä tuli pelkkää nestettä.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment