Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 lisäjarruvalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalyytik
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 77
    • Espoo

    #16
    Rälläkällä auki

    Originally posted by kalevik View Post
    Itse ratkaisin lisäjarruvalon ongelmat:

    https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...&postcount=519
    Itse mietin tuota ihan samaa korjaustapaa. Otin jo Dremelin salkun esille, mutta sitten päätin että yritän löytää ehjän purkuosan ensin. Tuo osan irrottaminen autosta on noin 5 minuutin homma kun taas sitten lisäjarruvalon avaaminen, ledien hankkiminen, kolvaaminen, näpertely takaisin kasaan silikonilla on jo useamman tunnin homma. Mutta jos purkuosaa ei ala löytymään, niin alan tilailemaan noita ledejä.

    Toinen mikä kävi mielessä on, että ostais pätkän 12V punaista led-nauhaa ja liimais sen vaan niiden piirilevyjen tilalle.
    2005 530d(A) touring
    ex: 1998 325tds touring

    Comment

    • kalevik
      BTCF Member
      • Apr 2009
      • 957
      • Salo

      #17
      Originally posted by kalyytik View Post
      Itse mietin tuota ihan samaa korjaustapaa. Otin jo Dremelin salkun esille, mutta sitten päätin että yritän löytää ehjän purkuosan ensin. Tuo osan irrottaminen autosta on noin 5 minuutin homma kun taas sitten lisäjarruvalon avaaminen, ledien hankkiminen, kolvaaminen, näpertely takaisin kasaan silikonilla on jo useamman tunnin homma. Mutta jos purkuosaa ei ala löytymään, niin alan tilailemaan noita ledejä.

      Toinen mikä kävi mielessä on, että ostais pätkän 12V punaista led-nauhaa ja liimais sen vaan niiden piirilevyjen tilalle.
      Itsekin etsin purkuosaa, mutta en löytänyt, ainakaan järkevään hintaan. Myös tuo led-nauha ja pari muutakin ideaa oli harkinnassa.
      Irroitin valon ja teippasin reiän umpeen, pari päivää ajelin ilman lisäjarruvaloa, tein kiireettä. Ledit toki tilasin ensin eli ne jo oli kun aloitin homman.
      E61 525i, Suzuki VS1400
      Exät: Jaana, Susanna, Maija

      Comment

      • kalyytik
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 77
        • Espoo

        #18
        Mä löysin lopulta purkamolta kokonaisen takaluukun spoilerin missä oli ehjä lisäjarruvalo kiinni. Tää ratkes nyt mun osalta näin.
        2005 530d(A) touring
        ex: 1998 325tds touring

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎