Announcement

Collapse
No announcement yet.

e 60 530d starttaa, ei käynnisty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mik@
    BTCF Member
    • Jul 2010
    • 1413
    • Nurmes

    #16
    Originally posted by YRP View Post
    Sorry, tyhmä kysymys:

    Mihinkä tämä perustuu ?

    Lähinnä tuo polttoaineen lisääminen ?

    On tietenkin kerrottu jossain tällä foorumilla, mutta en löytänyt tähän hätään..
    Tuossa tuo edellisellä sivulla lukee moneen kertaan.
    E61 520Da

    Comment

    • YRP
      Newbiemmer
      • Mar 2012
      • 16
      • .

      #17
      Originally posted by Mik@ View Post
      Tuossa tuo edellisellä sivulla lukee moneen kertaan.
      Minulla on sitten varmaan eri "edellinen sivu" näkyvissä, kun siinä sivulla ei kyllä kerrota, mitä tuo dieselin lisääminen aiheuttaa.

      Ei ole pakko kertoa, jos kerran ahdistaa.
      BMW 520da LCI 2007

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Originally posted by YRP View Post
        Minulla on sitten varmaan eri "edellinen sivu" näkyvissä, kun siinä sivulla ei kyllä kerrota, mitä tuo dieselin lisääminen aiheuttaa.

        Ei ole pakko kertoa, jos kerran ahdistaa.
        Tästä kyllä löytyy keskustelua ja aitoja tapahtumaketjuja monessakin topikissa.
        Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
        Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
        Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
        Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
        Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
        Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
        Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
        Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.

        Comment

        • YRP
          Newbiemmer
          • Mar 2012
          • 16
          • .

          #19
          Originally posted by Hemi View Post
          Tästä kyllä löytyy keskustelua ja aitoja tapahtumaketjuja monessakin topikissa.
          Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
          Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
          Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
          Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
          Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
          Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
          Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
          Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.
          Kiitos asiallisesta vastauksesta !
          BMW 520da LCI 2007

          Comment

          • Mlatvala
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 3553
            • Kuopio

            #20
            Originally posted by Hemi View Post
            Tästä kyllä löytyy keskustelua ja aitoja tapahtumaketjuja monessakin topikissa.
            Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
            Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
            Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
            Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
            Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
            Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
            Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
            Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.

            Kiitos Hemi tiedosta, multakin jäänyt täysin lukematta tällainen tieto. "Neliö uutta marmorilattiaa"
            E61 535d alkuunsa viritetty.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎