Originally posted by YRP
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 60 530d starttaa, ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by YRP View PostMinulla on sitten varmaan eri "edellinen sivu" näkyvissä, kun siinä sivulla ei kyllä kerrota, mitä tuo dieselin lisääminen aiheuttaa.
Ei ole pakko kertoa, jos kerran ahdistaa.
Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTästä kyllä löytyy keskustelua ja aitoja tapahtumaketjuja monessakin topikissa.
Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.BMW 520da LCI 2007
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTästä kyllä löytyy keskustelua ja aitoja tapahtumaketjuja monessakin topikissa.
Diesel BMW:n akun loppuminen pitäisi saada auton lepotilaan ja järjestelmn pitäisi sulkea kaikki väylät/ohjaukset hallitusti.
Näin ei kuitenkaan aina tapahdu ja ajonestossa/ja moottorinohjauksessa ikäänkuin "neula jää lautaselle" ja järjestelmä ei enään osaa itse käynnistyä vaikka virtaakin olisi tarjolla.
Polttoaineen lisääminen herättää apukuskinpuolen tankin tasoanturin, sitä kautta siirtopumpun ja sitä kautta moottorinohjauksen/ajoneston.
Eli "neula palaa uran alkuun" ajoneston ja moottorinohjauksen osalta ja auto käynnistyy normaalisti.
Mitään "avaimen tunnistamiskikkoja" tai ajoneston herättämisiä...puhumattakaan mitään boxien vaihtoja ei tarvita, vaan ainoastaan 10l uutta naftaa riittää, silloin kun auto siis kuitenkin starttaa normaalisti, mutta ei lähde käymään.
Ei ole tässä maassa ihan yksi tai kaksi kertaa kun merkkihuollot vaihtavat täysin ehjiin autoihin tuhansien boxit+ohjelmoinnit asiakkaan piikkiin, kun kuitenkin 10l naftaa olisi riittänyt ongelman korjaamiseksi.
Mielestäni tämä täytyy tehdä tietoisesti asiakasta kusettaen...koska tällaista Henkimaaliman patenttia" ei BMW:n virallisissa korjausohjeissa ole?
Eli taatusti huolloissa tiedetään että 10L naftaa toimisi, mutta kun tiedossa on neliö uutta marmorilattiaa....ei 10L naftakannupatentista ole kukaan koskaan kuullutkaan.
Kiitos Hemi tiedosta, multakin jäänyt täysin lukematta tällainen tieto. "Neliö uutta marmorilattiaa"E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment