Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diesel suuttimien kilsat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jumuli
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2010
    • 496
    • Seinäjoki

    #31
    Originally posted by 530daa View Post
    Mulla oli aivan yhtä paskanen suodatin, vaikka suomi-auto ja huollettu liikkeessä, eli ei varmaan kuulu huolto ohjelmaan:think. Siis edellisen toimesta huollettu liikkeessä, ei minun aikana ku just auton 2kk sitten ostin ja itse huollan
    Sehän kuuluu ilmeisesti ainoastaan inspection 2 huoltoon :think Oma oli kyllä lähes yhtä pahan näköinen kuin yllä laitetussa kuvassa!
    Nyt
    Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
    Ex
    F25 30d M-sport GNA-500
    E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
    F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
    E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
    F25 20d M-Sport UZV-655
    Audi B8 S4 ILM-448
    F31 330d M-Sport VYZ-717
    E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
    E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
    F30 320d M-Sport VXU-494
    E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
    E91 335i M-Sport N54 CJT-858
    E91 335d M-Sport NJN-958
    E91 330d M-Sport GJB-752
    E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
    E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141

    Comment

    • Mlatvala
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 3553
      • Kuopio

      #32
      No eihän sen auton nyt ilmaa tarvi saada.

      Voihan noita itsekin joskus huoltaa, kun harvoin noi asiat muuta kiinnostaa, paitti ittiään
      E61 535d alkuunsa viritetty.

      Comment

      • k-mikko
        Bimmer Rookie
        • Feb 2007
        • 39

        #33
        Tuo suodatinkotelo on kyllä suhteellisen typerästi toteutettu just tuon avaamisen "vaikeuden" takia(tarvii työkaluja).. Oma rousku kun tuli niin suodinkotelo oli aika tarkalleen puoleen väliin suodatinta asti täynnä puista tippuvaa nöyhtää.. oli aika puutunut meno ja kärytti niin pirusti vakioautoksi..

        Comment

        • Mlatvala
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 3553
          • Kuopio

          #34
          Taas yksi syy lisää ostaa kahdella ahtimella oleva kolmilitranen tiiiiseli
          E61 535d alkuunsa viritetty.

          Comment

          • MajorDrake
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 7527
            • Jyväshyvä

            #35
            Originally posted by Mlatvala View Post
            Taas yksi syy lisää ostaa kahdella ahtimella oleva kolmilitranen tiiiiseli


            Taitaa taas loppuviikosta yksi sellainen lisääntyä tänne pohjolaan ;-)
            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

            Comment

            • Mlatvala
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 3553
              • Kuopio

              #36
              Mä käytän sitten edelleen tuota RL-2 ainetta useimmissa tankkauksissa eli sillon kun muistan ja itse satun tankille.

              Ja sekinhän on täyttä huuhaata eikä noitakaan saa eikä tule käyttää. Mut ihan koemielessä. Korjaus arvot ovat aika hyvät 205 ajetussa autossa. Luokkaa +1,15 läpi linjan, poislukien kakkosmuki jossa uusi suutin pakkasen puolella...

              Onpa tuolla varastossa yksi wurthin suutin-huuhdekin, jota en ole vielä käyttänyt kun ei niin suurta tarvetta.
              E61 535d alkuunsa viritetty.

              Comment

              • k-mikko
                Bimmer Rookie
                • Feb 2007
                • 39

                #37
                Joo ei nuo ihan skeidaa ole.. etenkään nuo puhdistusröpöt.. pantiin kokeeksi virman ivecoon fortea, käynti tasaantu _selkeästi_, öljynsyönti loppu(mystistä, miltei mahdotonta) sekä kulutus putosi melkein 10l satkulta. Ja toki vetoja oli aivan eri tavalla.. Ei tietoa millon ajettu mitään aineita, liekkö millonkaan.. rullattu 1,3mkm

                Comment

                • Mlatvala
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 3553
                  • Kuopio

                  #38
                  Originally posted by k-mikko View Post
                  Joo ei nuo ihan skeidaa ole.. etenkään nuo puhdistusröpöt.. pantiin kokeeksi virman ivecoon fortea, käynti tasaantu _selkeästi_, öljynsyönti loppu(mystistä, miltei mahdotonta) sekä kulutus putosi melkein 10l satkulta. Ja toki vetoja oli aivan eri tavalla.. Ei tietoa millon ajettu mitään aineita, liekkö millonkaan.. rullattu 1,3mkm
                  Bensan vai öljyn kulutus putosi 10l satkulla

                  Aika iso "säästö"...
                  E61 535d alkuunsa viritetty.

                  Comment

                  • Santtu Repo
                    BTCF Member
                    • Jan 2005
                    • 229
                    • Siuntio

                    #39
                    mulla on vedetty kohta 535d:llä 370tkm eikä suuttimien huollosta tietoakaan.. tai mistä sitä tietää onko aikasemmin huolettu..
                    E39 BMW 530D TOURING M-SPORT INDIVIDUAL -04, 2023->
                    E39 BMW M5 -02, 2022->
                    C4 CORVETTE 35TH ANNIVERSARY -88, 1996–>
                    E64 BMW 645CIA CABRIOLET -05, 2012–>
                    DODGE DART 225CID -73 (uudesta asti) 1973-->
                    FENDT TOPAS 560 -11 2021->

                    Comment

                    • Mlatvala
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2003
                      • 3553
                      • Kuopio

                      #40
                      Originally posted by Santtu Repo View Post
                      mulla on vedetty kohta 535d:llä 370tkm eikä suuttimien huollosta tietoakaan.. tai mistä sitä tietää onko aikasemmin huolettu..
                      No eipä tuota oikeestaan jos ei yksittäiset suuttimet näytä inpalla paljoa pakkasta muihin nähden.

                      Rahamiehet tosin vaihtaa varmaan kaikki kerralla jos yksi temppuilee

                      Ei oo menny kaupan vielä sun auto?
                      E61 535d alkuunsa viritetty.

                      Comment

                      • Santtu Repo
                        BTCF Member
                        • Jan 2005
                        • 229
                        • Siuntio

                        #41
                        ei oo menny kaupaksi.. aattelin että ajelee ite sitten loppuun kun ei järkeviin kauppoihin kenenkää kans päässy.. myytävänä toki on jos jotain kiinnostaa
                        E39 BMW 530D TOURING M-SPORT INDIVIDUAL -04, 2023->
                        E39 BMW M5 -02, 2022->
                        C4 CORVETTE 35TH ANNIVERSARY -88, 1996–>
                        E64 BMW 645CIA CABRIOLET -05, 2012–>
                        DODGE DART 225CID -73 (uudesta asti) 1973-->
                        FENDT TOPAS 560 -11 2021->

                        Comment

                        • k-mikko
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2007
                          • 39

                          #42
                          Originally posted by Mlatvala View Post
                          Bensan vai öljyn kulutus putosi 10l satkulla
                          Sekä että Helvetin italialaiset

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎