Mitä kannattaa ottaa huomionn ostaessa, e60 530ia vm04, vähän ajettu, täydellinen huoltokirja, esim. koeajon aikana ja muuta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 530ia vm04
Collapse
X
-
Originally posted by JutiM5 View PostKunnon bensa? juup. no asiaan välttelisin ainakin noita alkupään e60....
Asiaan siis:
Itellä ollu reippaan vuoden ja parikymmentätuhatta rullattuna ja ei isompaa ongelmaa; paljon vähemmän huolta ja vaivaa versus saman ikäinen diesel ainakki mulla. Ylläpito halvempaa vähentyneiden km johdosta, ei huolta läpistä, turbosta, suuttimista, termareista, EGR:stä. Öljyt pullautti ulos pakkasilla, mutta senkin laitan omaan piikkiin suurimmalta osalta.
Laiskahan se on jos vertaa dieseliin, mutta itellä ainaki varusteet kuittaa tuota puuttuuvaa 300Nm:ä, mutta kyllä sillä muitten mukana roikkuu. DISA/MAF vikoja on, mutta niitä löytyy muistakin.
Itse pidän perusvarmana kamppeena. Huoltokirja ja kuntohan ne määrää. Km-määrää en niin tuijjottas jos muuten siisti kampe.
On se hieno ku ei liikennevaloissa tiedä auton käyvän ennen ku kattoon kiekkamittarista; dieselissä oli vähä eri tilanne...E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
[QUOTE=WarHead;2689955]Näitä on tietenki heleppo viskoa ilmaan ilman mitään perusteluja varsinkin ku joku oikeasti hakee kokemusta... Nooh, jokuhan aina porukassa hakee sitä huomiota.
Niin kyllä sitä ns huomiota saikin ihan tarpeeksi korjaamojen huoltomiehiltä ku oli alla e60:think(Terveisiä vaan JTM.lle)Oma vinkki ainakin e60 ostoon on että ei missään nimessä automaattia
E39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
-
Originally posted by JutiM5 View PostKunnon bensa? juup. no asiaan välttelisin ainakin noita alkupään e60...
Comment
-
-
Kävin tuossa koeajamassa autoa, oli mahtava ajettava ja lähtökin oli aika mukava, ei nitissy tai natissu, laatikko vaihtoi nätisti (ei käytännössä huomannut vaihtoja) Suomi-auto, täydellinen huoltokirja, 1omistaja koko aikana. Siihen tuli kiinnitettyä huomiota että kun käänsin autoa etupää oli raskas kääntää, mistä tälläinen johtuu vai onko se niin raskas verrattuna muihin.:think
Comment
-
-
Originally posted by JutiM5 View Post[Oma vinkki ainakin e60 ostoon on että ei missään nimessä automaattiaEuro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Comment
-
-
Originally posted by JutiM5 View PostOma vinkki ainakin e60 ostoon on että ei missään nimessä automaattia
Alkuperäiselle kysyjälle: tuollainen sedankoppa eli E60 on alkupäästäkin aika huoleton, ei ole farkun tyyppivikoja siinä (tasonsäädön kompura, takaluukun johtosarjat, kastuva antennivahvistin, panoramakaton ongelmat). Tekniikka on perusvarmaa, nopeasti löydät kyllä hakua käyttämällä, mitä tuossa M54B30-koneessa voi tulla vastaan.
Comment
-
-
[QUOTE=tabasco;2690668]Oliko tämä vain henkilökohtainen mieltymyksesi eli vinkki itsellesi, vai oliko kommentin takana jotain tietoa E60:n automaattilaatikoiden toimivuudesta tai kestävyydestä? BTW E60:ssä eri automaattilaatikkotyyppejä on useita.
No oli tuo e60 530da ja laatikko porsi jo 178tkm kohilla, ei paljoa hampaita naurattanuE39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
-
[QUOTE=280Paavo;2690655]Just, kyllähän tämän luokan auton täytyy olla automaatti, tuo puolet enemmän luxusta menoon!
Tarkentaisitko kommenttia "tämän luokan auton"? siinä tapauksessa Ladan 2107 pitäisi löytyä automaatti loota:thinkE39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
Comment