No prkl, täytyy katella lastuttaja joka samalla poistaa ton. Mites muuten lastun kanssa kannattaa ton egrn kans tehdä, nakata tulppaa sinne vai mitä?
No voihan senkin tehdä, mutta E60:ssä EGR:n tulppaaminen vaatii sitten myös ohjelmallisen poiston samaan tapaan kuin DPF. Mulla EGR jäi edelleen käryttämään kuten ennenkin.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
.
Sinulla on sellainen auto, jossa ei ole hiukkassuodatinta.
Siinä on kierrätyksen deaktivointi jollain tapaa "helpompi" toimenpide, tai vähätöisempi - sanotaanko näin.
Kärytystä hiukkassuodattimen poiston jälkeen on mahdollista saada selvästi vähäisemmäksi - lähes kokonaan poikkeen, vain herkkänokkaisimmat enää erottaa.
Jos taas autoon on vaihdettu suuremmat suuttimet ja siksi käryyttää, on senkin korjaaminen loppupelissä aika yksinkertainen toimenpide.
Korjaa vaan suutinkartan totuudenmukaiseksi.
Tätä ei tieten voi tehdä, mikäli se koko tehonlisä perustuu suutinkartan vääntelyyn, eli ei osata oikealla tavalla kertoa sitä todellista ruiskutusmäärää kulloinkin - tällöinhän koko lisäteho "häviää" sen savun mukana.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
No, jotain pitää kuitenkin heti tehdä.
Se, pielessä oleva ilmamäärä/ruiskutus - sekä väärä suutinkartta aiheuttaa käryytystä ja kovasti rasittaa sitä hiukkassuodatinta, joka on Bemarissa muutenkin sieltä helpoimmasta päästä tukkeentumaan.
Kunnossa oleva lamda-anturi kyllä leikkaa sen käryn ohjelmoidulle tasolle, mutta se on vaan rajoitteena siellä, se ei itsessään korjaa mitään pielessä olevaa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
No, jotain pitää kuitenkin heti tehdä.
Se, pielessä oleva ilmamäärä/ruiskutus - sekä väärä suutinkartta aiheuttaa käryytystä ja kovasti rasittaa sitä hiukkassuodatinta, joka on Bemarissa muutenkin sieltä helpoimmasta päästä tukkeentumaan.
Kunnossa oleva lamda-anturi kyllä leikkaa sen käryn ohjelmoidulle tasolle, mutta se on vaan rajoitteena siellä, se ei itsessään korjaa mitään pielessä olevaa.
.
No, kyllä kait sillä sitten ajella voi, savuttaa se kyllä, jos suuttimen tekijä on suuttimet osannut tehdä, tai on alkuperäiset "isommat".
On niissä alkupään autojen suutinkartoissa jo vakiona 85milliä, joka on kuitenkin suunnilleen 40% enemmän, kuin mitä vakioruiskutus on, eli suunnilleen kuudenkymmenen ympärillä, siis kyllä vakiosuuttimillakin saa tappiin säädettynä jo ihan mukavasti herjoja liian korkeasta pakopaineesta, tai liian korkeasta pakolämmöstä...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
Joo, miksipäs ei.
Minä kyllä deaktivoin sen kierrätyksen kaikista hiukkasautoistakin, jos se pönttö poistetaan.
Bemareissa kierrätyksen poistoon yleensä joutuu vaan hieman paneutumaan, mutta kyllä se onnistuu.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment