Tuossa männäviikolla kävin penkissä jarruttelemassa oman katiskani niin nyt jälkispekulointina aloin miettimään tuota ko. auton imupuolta...miten asiasta enempi ymmärtävät onko mitään syytä alkaa muokkaamaan tuota alkuperäistä ilmansuodatinkoteloa.
Autosta jarrutettu 255/580 renkailta ilmamäärämittari poistettuna ja mun ymmärtääkseni kartat pikkasen rikkaalla, ei kummiskaan savuttanu mahottomia...nyt poistin sen ilmanputsarikotelon kannen ja saa varmasti tarpeeks (kuumaa) ilmaa niin se vähäinenkin savutus loppu ja auto toimii muutenkin vieläkin paremmin/herkemmin.
Vakiona kummiskin imee sen hankalan näkösen kotelon ja tätterön läpi sieltä jostain lampun takaa sen ilman :think
Entä onko esim 535d:ssä samanlaiset putsarit yms..?
Autosta jarrutettu 255/580 renkailta ilmamäärämittari poistettuna ja mun ymmärtääkseni kartat pikkasen rikkaalla, ei kummiskaan savuttanu mahottomia...nyt poistin sen ilmanputsarikotelon kannen ja saa varmasti tarpeeks (kuumaa) ilmaa niin se vähäinenkin savutus loppu ja auto toimii muutenkin vieläkin paremmin/herkemmin.
Vakiona kummiskin imee sen hankalan näkösen kotelon ja tätterön läpi sieltä jostain lampun takaa sen ilman :think
Entä onko esim 535d:ssä samanlaiset putsarit yms..?
Comment