Mulla olis E61:sä TV ja saksassa hakiessa TV-näkyi, mutta siellä ilmeisesti analogiset lähetykset. Nyt kotimaassa kanavapaikat kyllä näkyy, mutta ei kuvaa. Merkkiliikkeestä vastasivat, että heillä digiboxin asennus olisi 1550 euroa. Saisikohan mistään boxia ja asennusta halvemmalla?
Diboxi E61:een
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by terotuomas1971 View PostMulla olis E61:sä TV ja saksassa hakiessa TV-näkyi, mutta siellä ilmeisesti analogiset lähetykset. Nyt kotimaassa kanavapaikat kyllä näkyy, mutta ei kuvaa. Merkkiliikkeestä vastasivat, että heillä digiboxin asennus olisi 1550 euroa. Saisikohan mistään boxia ja asennusta halvemmalla?LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
-
Veikkaan, että mikä tahansa "alkuperäinen" tai nimen omaan E61:een tarkoitettu laite kyllä maksaa, mutta jos siihen saa ulkoisella AV:lla tuloja, niin sitten ihan tollanen yleisboksi luulis sopivan...vaatinee tosin pientä askartelua, että saa siististi laitettua. Itellä ei orkkis TV:tä E61:ssä ole, mutta kolmansien osapuolien virityksillä on kyllä tullut leikitittyä.
Comment
-
Originally posted by Temezz View PostVeikkaan, että mikä tahansa "alkuperäinen" tai nimen omaan E61:een tarkoitettu laite kyllä maksaa, mutta jos siihen saa ulkoisella AV:lla tuloja, niin sitten ihan tollanen yleisboksi luulis sopivan...vaatinee tosin pientä askartelua, että saa siististi laitettua. Itellä ei orkkis TV:tä E61:ssä ole, mutta kolmansien osapuolien virityksillä on kyllä tullut leikitittyä.
http://www.dealextreme.com/p/dvb-t-d...v-91772?item=2
Origgis boxi: Itsellä oli 3/04 E60, jossa siis oli vain analog TV. Ostin, kun rahoissani olin, BMW:n oman settop-boxin. Combobboxia ei ennen 9/04 käsittääkseni jostakin syystä saa. Tuo orggislaite oli ihan huuhaavehje:
- tekstitystä ei näkynyt lainkaan YLE:n kanavilla
- kanavien haku automaattisesti toimi ihan mten sattuu
- EPG oli Ruotsiksi
- käytttö VAIN langattomalla kaukosäätimellä, eli ei siis iDrivestä
Älkää vain tuollaista ostako, vaikka sen asennus oli vartin homma. Se maksoi joskus 2008 n 550 eur, Saksassa.Last edited by jaki; 30-06-2012, 22:09.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Postauton pitää olla parkissa ainakin vai nopeus alle 30kmh ja siihen nopeus rajottimeen on myytävissä mokkuloita esmes schmiedmannillaBMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Mulla ei myöskään TV toimi, varustelistan mukaan sellainen pitäisi kyllä olla. En saa edes valittua sitä sieltä valikosta vaan on "harmaana" ihan kuin CD:kin jos ei levyjä ole sisällä. Video asetuksetkin on "harmaana", eli sinnekään en pääse.
Kysymys kuulukin, että mahtaako koko moduli olla pimeänä? Missä päin autoa se sijaitsee? INPA:lla varmaan näkisi kyllä jos moduli pimeänä?
Ei ole minun aikana toiminut, niin ei ole käryäkään miten sen edes pitäisi toimia. Olen kyllä kokeillut auto käynnissä P päällä ja käppärikin on ollut päällä, mutta ei mitään eroa.E61 535d
Comment
Comment